Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Halo, ik ben afgelopen zomer natuurkunde afgestudeerd in Griekenland. Ik ben aangenomen voor en master in utrecht September volgende jaar. Ik wil tot September gaan werken om en beetje bij te verdienen en ervaring op te doen. Ik wou vragen of ik en kans kan krijgen in het ICT gebied. Ik heb al nog nooit gewerkt, jullie kunnen mijn CV hieronder bekijken. Kwa ervaring met programeren, heb ik en paar static web sites gemaakt, met java het meest gecompliceerd was een calculator web applet en met C/C++ een World of Warcraft warrior dps simulator.

CV

Sorry voor mijn nederlands!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-11 11:03
Ga naar een uitzendbureau en je weet het.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11 22:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

http://tweakers.net/jobs/
Upload je CV!

Maak een account aan in de vacaturebank en speel jezelf direct in de kijker van de belangrijkste werkgevers in de ict-branche.

[ Voor 82% gewijzigd door leuk_he op 24-11-2009 15:21 . Reden: Als we dan toch gaan spammen dan maar met t.net ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Ik zie niet in waarom jij geen kans zou hebben. De meeste personen die ik ken met een achtergrond in natuurkunde, wiskunde en andere beta studies hebben een dermate inzicht en niveau dat ICT geen probleem hoeft te zijn.

Dan heb ik het niet over beheren en helpdesken maar functies als analist, programmeur etc...

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

• radeoxx
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:07
Upload je C.V. Nog eens, of ergens anders. Hij is 10 keer gedownload en kan hem nu niet zien.

SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + DJG 200 WPS - Tibber uitnodiging x34450jb

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:05

SmartDoDo

Woeptiedoe

Welkom op Tweakers.net Garyuutensei :)

Downloaden van je CV geeft het volgende aan:
This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.

This limit is reached.
Daarbij zien we het plaatsen van een CV op het forum al snel als spam, je kunt dus hem dus beter bij http://tweakers.net/jobs/ kwijt.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de replies. Heb en profiel gemaakt:

CV

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
Een stratenmaker is geen bruggen architect of anders om, toch zitten ze beide in de bouw.
ICT is ook oneindig breed, je zal dus nog een stuk onderzoek moeten doen naar wat er allemaal is en wat jij wilt doen.

Bij Elektrotechniek zeggen we altijd "Bij informatica leer je programmeren, bij elektrotechniek niet, daar gaan we er van uit dat je dat gewoon kan". Zoiets is waarschijnlijk ook waar bij natuurkunde ;)

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• Patten
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-10 13:08
Helemaal mee eens! Bepaalde vraagstukken vragen/eisen een bepaalde manier van denken.
Als je kunt werken/denken op de vereiste manier, dan moet dat helemaal goed komen.
CycloneX schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 15:33:
Ik zie niet in waarom jij geen kans zou hebben. De meeste personen die ik ken met een achtergrond in natuurkunde, wiskunde en andere beta studies hebben een dermate inzicht en niveau dat ICT geen probleem hoeft te zijn.

Dan heb ik het niet over beheren en helpdesken maar functies als analist, programmeur etc...

Carpe Diem

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:33

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

djexplo schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 23:31:
Bij Elektrotechniek zeggen we altijd "Bij informatica leer je programmeren, bij elektrotechniek niet, daar gaan we er van uit dat je dat gewoon kan". Zoiets is waarschijnlijk ook waar bij natuurkunde ;)
Assumption is the mother of all fuck-ups. :+

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Pagina: 1