Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Fudgem
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-08-2024

Fudgem

Fudge the system!

Topicstarter
Ik ben op zoek naar goede oordopjes (geen in-ear) voor de iphone. Ze moeten goede kwaliteit geluid hebben, niet al te duur zijn (100 euro max), een beetje stevig zijn, gewone oordopjes hebben, en geschikt zijn voor de iphone (dus mic en knopjes voor play/pause etc.)
Ik wil geen in-ears, want ik draag ze op de fiets, en ik hoor dan echt nisk meer, en dat vindt ik niet zo veilig.
Ook is het belangrijk dat ze stevig zijn (dat ze dus lang meegaan), want ik ben nu al door twee standaard dopjes van de iphone gegaan, waarbij een van de dopjes het niet meer doet.
Ik kan alleen op internet weinig oordopjes vinden die geschikt zijn voor de iphone, ik heb alleen deze gevonden:

Maximo iP-HS1 iMetal Stereo Headset for iPhone

Heeft iemand ervaring met deze oordopjes? Zijn ze goed, gaan ze lang mee? En zitten ze lekker, met al dat metaal, en die vrij grote doppen?

[ Voor 18% gewijzigd door Fudgem op 24-11-2009 14:45 ]

AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB

• fraQ
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-12-2024
Yuin PK2 zijn erg goed volgens veel mensen. Niet bepaald flashy qua design, maar dat wordt ruim gecompenseerd door de geluidskwaliteit.

• Joe Presto
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
fraQ schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:46:
Yuin PK2 zijn erg goed volgens veel mensen. Niet bepaald flashy qua design, maar dat wordt ruim gecompenseerd door de geluidskwaliteit.
De Yuin heeft alleen geen mic, etc. Wellicht kun je het beste naar een Mac winkel toe gaan en daar de selectie nakijken?

Verwijderd

Deze schijnen het goed te doen: http://www.klipsch.com/na-en/products/image-s4i-overview/
Ben zelf ook op zoek naar earphones voor m'n iphone.. hou me dus op de hoogte! :-)

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-11 19:01
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 01:19:
Deze schijnen het goed te doen: http://www.klipsch.com/na-en/products/image-s4i-overview/
Ben zelf ook op zoek naar earphones voor m'n iphone.. hou me dus op de hoogte! :-)
De ts zei toch geen in-ear?

Systeem Specs

• VDM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-07 16:57

VDM

Goed niet-in-ears zijn lastig te vinden, zeker als je er een microfoon in wilt. Als ik jouw was zou ik eens naar de NuForce NE-7M kijken, wel in-ear maar heel fijn en niet al te duur.
Pagina: 1