no comment
Verwijderd
Lijkt me niet. Zeker niet met een mobo waarbij je in BIOS in kan stellen dat ie bij een bepaalde temperatuur minder hard moet werken.
Goede vraag.
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Verwijderd
Ik volg het even niet... Je hebt je CPU overgeklokt, bent toen weggegaan en erachtergekomen dat hij een uur na je vertrek al is gecrashed?
Als hij is gecrashed dan doet hij niets meer, dus er wordt ook geen verdere schade toegebracht lijkt me.
Als hij is gecrashed dan doet hij niets meer, dus er wordt ook geen verdere schade toegebracht lijkt me.
Beste Bavaria, nee het gaat er om als het het gebeurd, dus potentiele crash en welke gevolgen. Dus wat gebeurt er als ik fifa 2000 laat demo'en en gaat hangen en ik kom naar een halve dag weer eens achter dat ding.
no comment
Ik heb er niet voor gestudeerd, maar ik zou het erg logisch vinden als het geen moeder uitmaakt. Je comp crasht gewoon --> alles is uit. Dus ook je CPU's hebben geen werk meer. Geen probleem dus...
Toch?
Toch?
Crashen is iets anders dan vastlopen.
Bij een crash levert het geen gevaar op (de processor heeft dan niets meer te doen).
Bij een vastloper kan het gebeuren dat de proc in een loop vast zit en dus naar 100% belasting gaat. Bij een originele proc maakt dat niet zoveel uit, maar bij een overgeklokte proc kan dat natuurlijk, zonder voldoende koeling, problemen op leveren.
Bij een crash levert het geen gevaar op (de processor heeft dan niets meer te doen).
Bij een vastloper kan het gebeuren dat de proc in een loop vast zit en dus naar 100% belasting gaat. Bij een originele proc maakt dat niet zoveel uit, maar bij een overgeklokte proc kan dat natuurlijk, zonder voldoende koeling, problemen op leveren.
Pagina: 1