Ik gebruik een 9" touch screen om mijn PC op afstand te bedienen. Vooral voor het afspelen van MP3's gebruik ik dit scherm. Ik gebruik XBMC als player, alleen heb ik problemen om de functie over te dragen die normaal de "escape" toets vervult. Dit is een soort back functie. Nu bedacht ik dat het mooi zou zijn als ik deze toets aan een bepaalde beweging op het scherm kan hangen. Bijv. zoals op de Iphone dat een slide van links naar rechts of andersom deze knop zou activeren. Ik heb tot op heden alleen geen software gevonden die dit mogelijk zou kunnen maken.
Zowel google als Tweakers krijg ik geen goede response. Weet iemand of dit bestaat, en hoe dit dan heet?
De rechtermuisknop doet hetzelfde bij dit programma. Echter als ik in de touchscreen software instel dat lang indrukken een rechtermuisknop actie tot gevolg heeft, gebeurt er niks...
Zowel google als Tweakers krijg ik geen goede response. Weet iemand of dit bestaat, en hoe dit dan heet?
De rechtermuisknop doet hetzelfde bij dit programma. Echter als ik in de touchscreen software instel dat lang indrukken een rechtermuisknop actie tot gevolg heeft, gebeurt er niks...