Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie21
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-12-2024
Zoals de topic titel al zegt vraag ik me af of er iemand is die ervaring heeft met het Pioneer BCS-FS500 - DVD-Systeem met Blu-ray speler.

Mijn ouders willen dit systeem graag kopen, omdat het een 2.1 systeem is met een bluray speler. Ik kan op internet echter nergens reviews vinden. In de pricewatch en op kieskeurig staan alleen een paar prijzen, verder geen gegevens.

De speler zal aangesloten worden op een nieuwe panasonic G15 plasma (42 inch) en een Humax 5050c decoder/recorder.

Is er iemand op het forum die dit systeem heeft of heeft beluisterd die mij kan zeggen of het geluid acceptabel is? Of zijn er andere (betaalbare) alternatieven? (max € 750,-).

Alvast bedankt!

Sup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een fijne set, ik heb de speakers van de "steunen" afgehaald en horizontaal gemonteerd op de muur.
Samen met mijn iPod komt er fijn muziek uit, dankzij het bijgeleverde dockje.
Je kan de iPod ook op je tv bedienen, en heeft aangename menu's! Niet alleen visueel maar ook qua bediening.

Als blue-ray speler doet hij ook goed dienst, tot nu toe gen problemen met afspelen! *klop klop*
Het is een mooi afgewerkt setje, weet eigenlijk niet wat ik er over moet vertellen.
Er komt mooi vol geluid uit, en de sub is niet al te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie21
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:03:
Het is een fijne set, ik heb de speakers van de "steunen" afgehaald en horizontaal gemonteerd op de muur.
Samen met mijn iPod komt er fijn muziek uit, dankzij het bijgeleverde dockje.
Je kan de iPod ook op je tv bedienen, en heeft aangename menu's! Niet alleen visueel maar ook qua bediening.

Als blue-ray speler doet hij ook goed dienst, tot nu toe gen problemen met afspelen! *klop klop*
Het is een mooi afgewerkt setje, weet eigenlijk niet wat ik er over moet vertellen.
Er komt mooi vol geluid uit, en de sub is niet al te groot.
Bedankt voor je reactie! Ik ben in ieder geval blij dat er geen echt negatieve reacties zijn gekomen.

Dan heb ik nog een vraag over de aansluitingen. Ik heb me ingelezen op het forum en google, maar ik ben er niet zeker van dat ik op deze manier de juiste aansluitingen heb.

Er zijn drie apparaten die op elkaar aangesloten moeten worden.

TV: Panasonic TX-P42G15E

Decoder / HD recorder: Humax ihdr-5050c

Home cinema met blu ray: Pioneer BCS-FS500

Deze drie apparaten moeten zo op elkaar aangesloten worden dat er ook 'gewoon' tv gekeken kan worden, terwijl het geluid uit de home cinema boxen komt. Dit geld ook voor de programma's die opgenomen worden op de hdd.

Ik kom zelf tot de volgende aansluitingen, kan iemand me vertellen of het zo gaat werken en/of er verbeteringen zijn?

Aansluitingen:

Kabel -> decoder: Coax kabel

Decoder -> Home cinema: DVI (beeld) + Optische kabel (geluid)

Home Cinema -> Plasma: HDMI

Eventueel: Decoder -> Plasma: HDMI??

Alvast bedankt!

Sup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondersteunt deze Pioneer BCS-FS500 ook .SRT (ondertitel) bestand?

Als men DIVX (avi) bestanden afspeel?

Alvast bedankt voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elchiki
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:20
Gelikt setje. Maaarrrr, vergeet niet dat dit een kopietje is van de LG HB354BS, dat grofweg de helft kost. Voor de meeste merken is de slopende wedstrijd tegen de Koreanen al lang verloren. Tegen hun ongelooflijk goede prijs/kwaliteitsverhouding kunnen ze niet op. Dus de makkelijke weg kiezen en ook in Korea shoppen en eigen merk erop laten plakken. Download beide manuals, en zoek de verschillen ;-). Laat je niet in de luren leggen door zogenaamde objectieve tests; een LG Blu Ray speler is nauwelijks te overtreffen; zelfs niet voor tig keer hogere bedragen. En als je dan bereid bent een paar honderd euro meer te betalen voor een mooi design? Why not? de Pioneer ziet er inderdaad veeeel mooier uit dan de LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de TS daadwerkelijk voor de Popneer BCS-FS500 is gegaan? Of is uiteindelijk de keuze gevallen op een LG HB965DF?

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Pagina: 1