Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jhonney
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-01-2023
Hopelijk post ik in de goede forum :$

Ik heb sinds kort problemen met mijn internet. (ik zit bij Alice)
Tot kort geleden, 2 maanden geleden begonnen de problemen, voorheen was er geen probleem. Heel stabiel en een redelijk goede snelheid voor mijn locatie.

Eerst begon het met het uitvallen van de telefoon en internet, internet ging steeds uit voor een minuut dan weer aan voor een minuut dan weer uit etc. en soms wel 2 uur lang dat gekut. Ook was internet zeer traag...
Op een gegeven moment, weekje later hadden we totaal geen telefoon of internet. Alice heb ik meerdere malen gebeld en om antwoorden gevraagd, KPN kwam langs internet en telefoon deed het weer.

Nu ik weer internet heb is het zeer traag, hij haalt nauwelijks de 100 kilobytes/sec. Voorheen was dit tussen de 450-500kilobytes/sec. Nu ik Alice gebeld heb zeggen ze dat ze hier niets aan kunnen doen zonder dat mijn internet en telefoon steeds uitvalt. Omdat er teveel gebruikers zijn (aangesloten) o.i.d. Ook zeiden ze dat ik op de rand van het leveringsgebied woon, dat ik ver van de centrale woon..
Achter ons huis zijn ze namelijk bezig met het bouwen van industrieterrein. De werknemer van KPN die bij ons kwam helpen, zei dat ze steeds in het kastje aan het rommelen waren en dat we daarom tijdelijk geen internet of telefoon hadden...

Maar hier is mijn vraag, hoe komt het dat ze er niets aan kunnen doen? En waarom we niet meer de snelheid kunnen hebben die ik voorheen ook had? Als ik van provider switcht, kunnen zij wel een stabiele lijn geven met de snelheid die ik voorheen had?

Ik vind het zeer klote dat dit zo is, ik kan nauwelijks normaal een Youtube filmpje bekijken zonder haperingen.. Of een dvdtje downloaden in 4-5 uurtjes wat nu ongeveer 20 uur duurt... :'(
Heb ik noujuist een newsserver abbo betaald, kan ik niet eens fatsoenlijk downloaden..

Hopelijk kunnen jullie me vragen wel beantwoorden ;)

[ Voor 9% gewijzigd door jhonney op 24-11-2009 12:04 ]

• Klaaz Vaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-10 20:46
Hoort in het Alice topic lijkt me?

• jhonney
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-01-2023
Hmm, ik wist niet zeker of het in die topic kon..
Ik vind het een beetje algemeen, kan ook zo bij een ander provider gebeuren?

Maar nu heb ik niet eens ééntiende van wat ze moeten leveren! Ik raak hier gefrustreerd van... :(

[ Voor 28% gewijzigd door jhonney op 24-11-2009 15:55 ]