Toon posts:

Casefan schroeven extra lang zwart

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar ik deze binnen nederland kan vinden?

ik kan ze alleen maar vinden in UK en US (chroom btw) en om het te laten importeren vind ik ook weer zo'n onzin.
De reden dat ik deze zoek is omdat ik op mijn case naar mijn zin net te weinig schroefdraad heb ik de fan/windtunnel zelf.
Ik heb een Centurion 5, daarvan heb ik het "fan belletje" eraf gezaagd en daar een fingerguard op gezet in de overgebleven verzonken schroefgaatjes. nu zijn de schroefjes die erbij zaten zoals eerder gezegd naar mijn zin net ietsjes te kort, er komt maar 1 of 2 rotaties in het plastic schroefgaatje.

Als iemand mij kan helpen zou dat geweldig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-10 20:48
Ga gewoon eens langs bij de lokale bouwmarkt/doe-het-zelf winkel en kijk eens wat ze daar allemaal hebben liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zijn het niet speciale schroefjes of maakt dat weinig uit.
wat ik wel weet is dat ze zelftappend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-10 20:48
Volgens mij zijn ze niet super speciaal ofzo, een beetje een huis-tuin-en-keuken-schroefje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Blonde
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:55
Kijk maar eens bij Conrad. Daar heb ik ook weleens wat boutjes besteld voor de pc. Als het goed is moet je M3 draad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

not at all, de schroeven van een fan zijn wel redelijk uniek, zijn namelijk extragrote zelfsnijdende draad om in het plastic te blijven hangen..
wat je wel kan doen met m3(of m4) is een boutje dr doorheen steken en daar een moertje op draaien, maar das toch meer werk dan gewoon die 4 schroefjes indraaien.. (en dan lekker bij de metaalwarenhandel halen of zelfs bij de bouwmarkt, geen zin om zoveel verzendkosten bij de conrad weg te gooien voor 4 boutjes en 4 moertjes en 4 ringetjes)

die 2 slagen die ie in het plastic zit is genoeg om de fan gewoon vast te houden trouwens, zou geen probleem moeten zijn :) ik zou het lekker laten...

[ Voor 16% gewijzigd door AlexanderB op 24-11-2009 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er staat wel redelijk wat druk op om alles netjes strak te houden, daarom geeft het me een wat veiliger gevoel als hij wat verder erin zit.
maar als het genoeg is vertrouw ik daar maar op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-10 16:32

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Wat je ook kan doen is een comlete schroef er dwars door heen doen als op een radiator zegmaar :) dus aan de ene kant een schroef er in (niet zelf tappend) en aan de andere kant een moertje :)

Signature

Pagina: 1