Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-11 07:14
Ik ben het een beetje zat om iedere keer een, dure, autohouder te kopen als ik een nieuwe telefoon koop. Nu zat ik me af te vragen of het niet mogelijk is om een magneet/stripje ijzer op de achterkant van mijn telefoon vast te plakken en een flinke magneet op het dashboard te zetten. Op die manier kan ik mijn telefoon in iedere gewenste positie er tegenaan plakken. Ik weet dat het fysiek kan, maar is een telefoon (in dit geval Xperia X1) bestand tegen magnetisme? Of zou dit de GPS of wat dan ook verstoren?

Nee, ik heb geen zin om het eerst uit te proberen (en het risico te lopen iets permanent te slopen).

Hoor daarom graag jullie mening eerst!

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Telefoons kunnen wel tegen een magneet, maar ik meen ergens gelezen te hebben (nogal vaag, ik weet het, maar voordat je je toestel sloopt, post ik het toch maar), dat touchscreens niet van magneten houden.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11 21:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat is het probleem met een universele houder :? Pas echt alles in, van dikke PDA tot slanke Nokia :)

Alternatief: Brodit houder nemen, en adapter specifiek voro je nieuwe foon kopen. Dan zit ie wel meteen echt goed. Kost alleen ook wel een beetje meer als een eenmalige universeelhouder, dat snap je ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:45
Geen idee of het iets verstoord, maar ik kan me herinneren dat vroeger zulke magneten wel werden verkocht.