Lightning_crew
onze kleine landje staat zomaar onder het grote USA 
en we zijn ook nog door de 750M gegaan
en we zijn ook nog door de 750M gegaan
}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O
Al het goeie komt van Neerlandse koeie
We spend our years as a tale that is told
LOLOp maandag 05 maart 2001 12:53 schreef Dutchman! het volgende:
Lightning_crew
Proficiat aan alle grazende koeien uit Nederland !
Joepie, fantastische prestatie van ons kleine koeienlandje, CONGRATULATIONS iedereen! 't Is jammer dat we de VS niet in kunnen halen, maar och, we kunnen niet overal 1e in zijn :P;).
Da's ons volgende doelOp maandag 05 maart 2001 13:48 schreef tha_snail het volgende:
Joepie, fantastische prestatie van ons kleine koeienlandje, CONGRATULATIONS iedereen! 't Is jammer dat we de VS niet in kunnen halen, maar och, we kunnen niet overal 1e in zijn :P;).
ja we moeten het toch wel een beeeeetje spannend houden
Verwijderd
Maar jongens, daar hoeven we ons niet echt voor te schamen, ze hebben 16 keer zoveel inwoners en maar 5x zoveel output.
Ennem, 't is geen land, 't is een continent.
Als wij als Europa gaan meedoen knallen we 1000 dubbel over hun heen...}:O}:O}:O
Maar relaxed! Zilver forever dan maar!
Ennem, 't is geen land, 't is een continent.
Als wij als Europa gaan meedoen knallen we 1000 dubbel over hun heen...}:O}:O}:O
Maar relaxed! Zilver forever dan maar!
technies gezien is het een land (country-stats) maar ik vind het persoonlijk een bijeengeraapt zootje Staten....... 
je naait het steeds
je naait het steeds
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
(Noord-)Amerika is een continent en VS is een land. Twijfel? Vraag maar een Canadees (en ren dan heel hard weg).
Sterker nog de VS beslaan minder als de helft van het oppervlak van Noord-Amerika.
Sterker nog de VS beslaan minder als de helft van het oppervlak van Noord-Amerika.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Ons volgende doel... Lijstje met doelen is nu dan al behoorlijk groot:Op maandag 05 maart 2001 15:12 schreef B-Force het volgende:
[..]
Da's ons volgende doel
ja we moeten het toch wel een beeeeetje spannend houden
1.000.000.000 blokjes bij RC5
#2 bij OGR
#1 bij OGR
100.000.000 units bij OGR
#1 bij SETI
#1 bij Gamma Flux
#1 bij Genome@home
#1 bij Folding@home
Beste RC5 land ter wereld
Beste OGR land ter wereld
Beste SETI land ter wereld
Beste Gamma Flux land ter wereld
Beste Genome@home land ter wereld
Beste Folding@home land ter wereld
's Werelds eerste land met een echte SimCity ofzo, zie [topic=135102]
ENZ ETC
Een beeeetje spannend? Hehe, je merkt de spanning bij OGR toch wel he? Of de spanning bij Gamma Flux, die is ook te snijden
But eventually, we are being victorious
Verwijderd
Ja OK...
't was lichtlijk cynisch, maar dat snappen tweakers blijkbaar niet altijd...
btw vind ik het wel belachelijk dat ze als VS meedoen in voetbal. Ik bedoel; je zou toch eigenlijk als Staat apart mee moeten doen? Da's nogal oneerlijk als ze over een tijdje keuze hebben uit 250 miljoen GEZONDE mensen (itt China of India)
Maarrem, per persoon dan, is Nederland veul beter
't was lichtlijk cynisch, maar dat snappen tweakers blijkbaar niet altijd...
btw vind ik het wel belachelijk dat ze als VS meedoen in voetbal. Ik bedoel; je zou toch eigenlijk als Staat apart mee moeten doen? Da's nogal oneerlijk als ze over een tijdje keuze hebben uit 250 miljoen GEZONDE mensen (itt China of India)
Maarrem, per persoon dan, is Nederland veul beter
Oh. Dus dan vind je ook dat elke Duitse deelstaat apart mee moet doen?Ik bedoel; je zou toch eigenlijk als Staat apart mee moeten doen?
</off-topic>
Om nog maar even verder te zeverenOh. Dus dan vind je ook dat elke Duitse deelstaat apart mee moet doen?
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Pagina: 1