Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

LAN bags

Pagina: 1
Acties:

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:45
Aangezien ik merk dat ik de laatste tijd steeds vaker naar LANs ga, heb ik besloten dat het maar eens tijd wordt voor een degelijke manier om al mn zooi te verslepen. Ik ben opzoek naar een LAN bag (of hoe je ze ook noemt) met ruimte voor een mid- tot bigtower kast, toetsenbord (G15) en nog wat extra vakjes voor de muis en kabels.

Tegen mijn verwachting in, kan ik nauwelijks degelijke producten vinden :/ Dit is wat ik tot nu toe ben tegengekomen:

- Xbags.com (nogal outdated, gezien de afbeeldingen)
- Cyber Snipa LAN bag
- Roccat Tusko (monitor ipv kast, dus niet helemaal wat ik zoek)

Is er iemand die ervaringen heeft met een van deze (of andere) LAN bags? :)

Ehhh wat?

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-11 19:43

Patjeee

Ik woon in Boston MA

boodschappentas en dan een lap stof erbovenop naaien :+

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:03

Matis

Rubber Rocket

Patjeee schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 07:45:
boodschappentas en dan een lap stof erbovenop naaien :+
Met hem, meestal plemp ik mijn behuizing in een tas, of ik doe van die draagbanden er om heen, maar dat heeft mijn vorige kast enorm beschadigd qua lak.

De rest van de randapparatuur plemp ik in een boodschappen krat waar ook mijn monitor in pas. Stukje karton bovenop de monitor en gaan :D

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:52

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat ook heel goed gaat, zeker als je geen auto hebt en dus die meuk in OV moet vervoeren, is een ladderframe rugzak :)

Die dingen waren 25 jaar geleden al uit de mode, dus je vindt ze voor bijna niets in kringloopwinkels - de mijne heb ik voor EUR 2.50 gekocht. Als je daar de "rugzak" (die doorgaans toch al versleten is) verwijdert hou je een generieke stevige frame over waar je dingen aan vast kunt binden - zoals je PC en meuk. Als je een luie ransaap bent (zoals ik O-)) kun je je kleine spullen (muis, keyb, kabels, headset) in een boodschappentas doen en samen met de rest (kast en monitor) met duct tape aan de frame bevestigen, met voor de zekerheid een stuk karton voor de TFT ter bescherming.

Ben je iets minder lui, of iets bezorgder om een krasje op je o-zo-1337-glanslaag, dan kun je zelf een al dan niet gewatteerde zak maken voor je kast en monitor, met "buidel" voor de rest.

Oslik blyat! Oslik!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Of als gewicht je niets uitmaakt en het voornamelijk gaat om die meuk stevig mee te krijgen, maak zelf, of laat een flightcase maken. Dat heb ik gedaan voor m'n HP 30" TFT, nadat 1 van m'n 20" TFTs bekrasd van een lan terugkwam. Omdat die 30" me daar iets te kostbaar voor is heb ik daar een flightcase voor laten bouwen (kostte me €169,--), dat ding is bijzonder stevig. Die gooi ik gewoon onderop in de auto met de rest van de zooi bovenop, daar gebeurd niets meer mee. Maar dit geheel weegt nu iets van 15KG in totaal, niet echt makkelijk om mee te sjouwen, maar wel bijzonder stevig.

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:03

Matis

Rubber Rocket

@TERW_DAN, heb je er toevallig een plaatje van? Ben wel benieuwd :P

[ Voor 4% gewijzigd door Matis op 24-11-2009 10:32 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-11 16:54

AlexanderB

7800 rpm

ik neem mn lan spul altijd mee in een paar van die blauwe ikea tassen. 1 of 2 voor kabels 1 voor de case, 1 voor de monitoren, etc.. (ik neem altijd n hoop extra kabelspul mee, is meestal wel nodig of nuttig ook)

enige nadeel: ze zijn niet geschikt voor lange afstanden, alleen om van huis naar auto en van auto naar lanhok, omdat die draagbandjes heel snel in je handen gaan snijden :/

[ Voor 29% gewijzigd door AlexanderB op 24-11-2009 10:53 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Matis schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:32:
@TERW_DAN, heb je er toevallig een plaatje van? Ben wel benieuwd :P
Niet zo bij de hand, kan er wel een foto van maken. In principe is het gewoon een platte kist waar de monitor precies inpast. Omdat ik toch niet ga upgrade van de monitor (er is niet groter dan 30" te vinden, tenzij je dingen met shitreso's pakt) dus was het me die investering wel waard.
Foto's komen nog :)

Verwijderd

1337 kast TERW DAN, Kost wel wat :P :P

Verwijderd

Deze is ook wel makkelijk,
http://www.dicota.com/sta...Details&office=14&ds=1328
Binnenkort te koop bij flexpro
Pagina: 1