Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FP] Aantallen bij niveaufilter

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Dit ding bedoel ik dus:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hRkd3MakBGsxBW04lEATW9B4/full.gif

De aantallen die hierbij staan zijn erg verwarrend. Het lijkt bij mijn voorbeeld bijvoorbeeld alsof er 231 reacties zijn die op -1 staan, 219 reacties die op 0 staan, 155 op +1, et cetera. Ik weet ook wel dat ermee bedoelt wordt hoeveel reacties je in totaal te zien krijgt als je het niveau op -1 zet, maar duidelijk en/of logisch is het niet.

In eerste instantie vroeg ik me af waarom niet gewoon het aantal reacties op het bijbehorende niveau worden getoond, maar dat komt natuurlijk omdat het een eigenlijk een minimum-niveaufilter is, dus het laat dát niveau en alles erboven zien.

Dus een passende oplossing ervoor heb ik nog niet kunnen bedenken, maar hoe het nu is vind ik het ook niet je-van-het.

The devil is in the details.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ik vind het wel duidelijk, er staat duidelijk bij dat het een filter is en door het getal zie je direct hoeveel je dan kan zien ("ongeveer" hetzelfde als met de pricewatch categorieen waar ook het aantal producten achter staat incl alle subcats) . Zeker met de mouseover tooltip die je krijgt bij die knoppen.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

je weet dat als je iets op +1 zet, dat je dan +1,+2 & +3 zien, dus ga je in toaal 155 reacties zijn, verklein je deze filter naar +2, dan zie je er nog maar 9. Ik vind dat vrij duidelijk. Verder, als je niet op deze iconen let, is er ook geen man overboord, aka, wontfix.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.