[PW] MacBook Specs en Afbeeldingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeemeerman2
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-09 15:59
Ik zat wat te kijken in de pricewatch: de MacBook, zo goedkoop? (afgerond 880 euro op het moment van schrijven)

Toen keek ik wat verder... en kwam ik bij het tabje Specs en Afbeeldingen uit. (link)

De Apple MacBook (en Pro) zijn correct betreft de gegevens die er staan.

Enkel zou ik willen toevoegen bij Taal > Indeling: Querty en Azerty, om correct te zijn.

En bij Overige specificaties > Laptop extra's: Sudden Motion Sensor (SMS) (De bewegingssensor in een MacBook*)

Laat me weten wat je ervan denkt :)

* Als je me niet gelooft, kijk dan zelf als je een MacBook hebt.  > Over deze mac > Meer info > Hardware > Sudden Motion Sensor: Ingeschakeld.
* Als je me nog steeds niet gelooft of wilt weten wat het precies doet: download dan LiquidMac
(Homepage Download)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit is meer iets voor de Pricewatch mensen, dus een move die kant op :)

ACS > PW

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Bij de link die je geeft zie ik bij Bijzonderheden al staan: Sudden Motion Sensor (SMS)

Over Taal > Indeling: Qwerty en Azerty snap ik niet goed wat je bedoelt, bedoel je dat dit specifieke model twee verschillende toetsenbordindelingen heeft? Ik neem aan dat deze uitvoering maar 1 toetsenbord heeft en dat er nog een model is wat een Azerty-indeling heeft. In principe zijn dat dan twee uitvoeringen en staan ze ook apart in de PW.