Hallo, ik heb zoals velen ook Windows 7 Ultimate x64 geprobeerd om m'n systeem.
Enigste nadeel van m'n windows 7 installatie is als er een clean install op staat, de windows na een minuut of 15 de router eruit knalt en geen i-net meer heeft, (icoontje met geel 3-hoekje).
Als ik met mijn nokia dan wireless connect op de experiabox (thomson TG787v) heeft ie ook geen i-net.
Beide ethernet poorten pebrobeerd, geen verschil.
UPnP op router aan en uit gezet, geprobeerd, geen verschil.
Router gereset, draait weer goed voor een minuut of 15, dan het hele verhaal weer van voren af aan.
Aanbevolen drivers van de fabrikant geprobeerd voor windows 7 x64, maar mocht niet helpen.
Image van vista terug, router gereset, en geen enkel probleem meer, vista behoudt het i-net, nokia heeft dan ook gewoon i-net en valt nooit meer weg.
Denk zelf aan een compatibiliteitsprobleem, maar weet ik zelf verder weinig vanaf.
Het systeem is:
XFX 780i 3-way sli mobo
Q9550
4GB G.E.I.L ddr2
xfx 9600gt pci-e.
Weet misschien iemand wat er aan de hand kan zijn?
Mvg
Chris
Enigste nadeel van m'n windows 7 installatie is als er een clean install op staat, de windows na een minuut of 15 de router eruit knalt en geen i-net meer heeft, (icoontje met geel 3-hoekje).
Als ik met mijn nokia dan wireless connect op de experiabox (thomson TG787v) heeft ie ook geen i-net.
Beide ethernet poorten pebrobeerd, geen verschil.
UPnP op router aan en uit gezet, geprobeerd, geen verschil.
Router gereset, draait weer goed voor een minuut of 15, dan het hele verhaal weer van voren af aan.
Aanbevolen drivers van de fabrikant geprobeerd voor windows 7 x64, maar mocht niet helpen.
Image van vista terug, router gereset, en geen enkel probleem meer, vista behoudt het i-net, nokia heeft dan ook gewoon i-net en valt nooit meer weg.
Denk zelf aan een compatibiliteitsprobleem, maar weet ik zelf verder weinig vanaf.
Het systeem is:
XFX 780i 3-way sli mobo
Q9550
4GB G.E.I.L ddr2
xfx 9600gt pci-e.
Weet misschien iemand wat er aan de hand kan zijn?
Mvg
Chris
[ Voor 0% gewijzigd door Jeweettoch13 op 23-11-2009 22:37 . Reden: typfouten ]
Don't dream your life, Live your dreams!