Sinds de storing van donderdag 19 november van Vodafone heb ik een probleem met mijn iPhone 3GS 32GB. Het probleem is het volgende: de telefoon is continu ergens mee bezig, wordt warm en de accu is als gevolg binnen een uur volledig leeg en valt dan ook uit. Er zijn geen ongewenste processen bezig (volgens SB settings processkiller) en de internetinstellingen zijn goed en heb ik hertsteld en weer goed ingesteld.
Vreemd is het volgende: met een andere sim doet hij het prima. Met een prepaid Tele2 simkaart geen enkel probleem. 3G heb ik altijd uitstaan: maar zet ik deze aan, doet de telefoon met Vodafone kaart het wel goed
Zet ik de 3G uit, begint hij te ratelen, wat ik ook goed kan horen als ik hem naast een luidspreker leg: het bekende GSM geluid dus, en dan continu. En bijladen gaat niet snel genoeg: leg ik hem 's nachts in de lader, is ie 's ochtends leeg en warm
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?
Edit: nog een probleem dat ik was vergeten te melden: ik kan wel bellen en niet gebeld worden als hij zo aan het ratelen is.
Vreemd is het volgende: met een andere sim doet hij het prima. Met een prepaid Tele2 simkaart geen enkel probleem. 3G heb ik altijd uitstaan: maar zet ik deze aan, doet de telefoon met Vodafone kaart het wel goed

Edit: nog een probleem dat ik was vergeten te melden: ik kan wel bellen en niet gebeld worden als hij zo aan het ratelen is.
[ Voor 15% gewijzigd door Thijss op 23-11-2009 21:48 ]