Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijss
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-07 08:36
Sinds de storing van donderdag 19 november van Vodafone heb ik een probleem met mijn iPhone 3GS 32GB. Het probleem is het volgende: de telefoon is continu ergens mee bezig, wordt warm en de accu is als gevolg binnen een uur volledig leeg en valt dan ook uit. Er zijn geen ongewenste processen bezig (volgens SB settings processkiller) en de internetinstellingen zijn goed en heb ik hertsteld en weer goed ingesteld.

Vreemd is het volgende: met een andere sim doet hij het prima. Met een prepaid Tele2 simkaart geen enkel probleem. 3G heb ik altijd uitstaan: maar zet ik deze aan, doet de telefoon met Vodafone kaart het wel goed 7(8)7 Zet ik de 3G uit, begint hij te ratelen, wat ik ook goed kan horen als ik hem naast een luidspreker leg: het bekende GSM geluid dus, en dan continu. En bijladen gaat niet snel genoeg: leg ik hem 's nachts in de lader, is ie 's ochtends leeg en warm :N Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?

Edit: nog een probleem dat ik was vergeten te melden: ik kan wel bellen en niet gebeld worden als hij zo aan het ratelen is.

[ Voor 15% gewijzigd door Thijss op 23-11-2009 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Move naar i-i-i forum, want met elektronica heeft dit niets te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijss
Ow ja, slordig van mij, bedankt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Thijss op 23-11-2009 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:23
Ratelt hij ook als je de live.vodafone.com APN verwijdert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijss
Het lijkt te werken! Hij ratelt niet meer nou en ik kan gewoon weer gebeld worden op mijn Vodafone kaartje, top!

Edit: weet je ook hoe dit kan komen?

[ Voor 15% gewijzigd door Thijss op 23-11-2009 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:23
Iets probeert constant verbinding te zoeken met internet... Heb je toevallig OpenSSH geïnstalleerd via je jailbreak? Het lijkt er op dat je iPhone deel is van een botnet ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijss
Nee, heb er geen OpenSSH op geïnstalleerd. Verder heb ik nou nergens meer last van overigens. Bestaat er iets van een virusscanner voor de iPhone dat je weet?
Pagina: 1