Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Google Calender] verwijderen herhaling zonder herhaling

Pagina: 1
Acties:

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 21:06

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Ik heb ooit weeknummers geimporteerd in google calender. Handig, maar door een foutje is het niet meer mogelijk deze calender te verwijderen want hij "bestaat' niet. Hij loopt oneindig door.....

Is er een mogelijkheid om een commando te geven om alle "afspraken" met bepaalde inhoud als tekst te wissen bijv. het woord weeknumbers

www.casarodriguillo.com

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Dit lijkt me een bug dat je moet rapporteren aan Google? :) Zij zullen dat dan wel oplossen!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Pinin

Pinin

Topicstarter
Tja, die extra calenders komen van een 3rd party. Als die een beetje crappy geschreven is, en mogelijk heb ik zelf iets fout gedaan.

www.casarodriguillo.com

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Pinin schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:18:
Tja, die extra calenders komen van een 3rd party. Als die een beetje crappy geschreven is, en mogelijk heb ik zelf iets fout gedaan.
Ja maar kan je die dan niet 1 voor 1 verwijderen? :P

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:28
Ik denk dat het een bug is. Ik heb nog steeds de week numbers kalender compleet met unsubscribe link. Hij staat niet bij gewone calender, maar bij other calendars stukje verder naar beneden.

• Pinin

Pinin

Topicstarter
jip_86 schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:38:
Ik denk dat het een bug is. Ik heb nog steeds de week numbers kalender compleet met unsubscribe link. Hij staat niet bij gewone calender, maar bij other calendars stukje verder naar beneden.
Tja die ander calender is dus leeg.

www.casarodriguillo.com

Pagina: 1