Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, na daaaagen lang over het internet struinen en veel hier gelezen te hebben toch maar een eigen topic. Mijn zoektocht naar een nieuwe smartphone is namelijk niet een van de makkelijkste..

Omdat mijn 1 jaar oude HTC TD gevallen is, is er geen redden meer aan en ben ik op zoek naar een nieuwe smartphone. Ik was tevreden over de snelheid van de HTC maar kan maar niet wennen aan het touchscreen gebeuren. Hiervoor altijd nokia's gehad en over de menu structuur was ik altijd wel tevreden.

Mijn nieuwe telefoon moet natuurlijk kunnen bellen en smsen, redelijke leuke foto's en filmpjes kunnen maken en ik vind het belangrijk dat de telefoon en internet redelijk snel is. de telefoon moet niet alleen maar een touchscreen bevatten maar ook een qwerty toetsenbord. Uitschuifbaar o.i.d. maakt me niet zoveel uit.

Omdat ik nokia het meeste gewend ben ben ik daar als eerste naar gaan kijken en spreekt mij de n97 (mini) erg aan en ook de nieuw te verwachten E72.

Met de HTC ben ik verder niet zo bekend en was ook een beetje per toeval aan de TD gekomen.

Met andere merken heb ik niet zoveel dus wil binnen nokia of HTC een geschikte telefoon vinden.
Een Iphone vind ik trouwens ook erg mooi om te zien maar is alleen maar touchscreen....

Wie o wie kan o.b.v. mijn wensen een telefoon voorstellen? Jullie zijn hopelijk meer bekend met de specificaties en toestellen dan ik dus vandaar dit topic!

groetjes,
Fienepientje

Verwijderd

Zoek ten eerste wat je wilt, je wilt eigenlijk alles als ik het zo lees.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:06

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Neem eens een kijkje in http://tweakers.net/price...15/mobiele-telefoons.html

Aan de rechterkant kun je daar een aantal filters instellen, waarmee je de selectie al flink terug kunt brengen. Daarna kun je kijken welke binnen je budget passen, features vergelijken en reviews lezen. Op deze manier moet je prima zelf tot een beslissing kunnen komen, want het uitkiezen van een telefoon is vrij subjectief en persoonlijk.

Rail Away!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:22
Volgens mij weet je allang wat je wilt ?
Als ik je specs lees, wil je een van de duurste telefoons die bij nokia of htc te verkrijgen is.
Je kunt trouwens op de nokia site gewoon aangeven wat je wilt ;) Die heeft al een soort van kieshulp !

gewoon nee.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:36:
Zoek ten eerste wat je wilt, je wilt eigenlijk alles als ik het zo lees.
De zoektocht naar wat ik wil is al begonnen alleen kom ik tijdens mijn tocht meerdere telefoons tegen. Ik heb voor mezelf vrij duidelijk wat ik wil alleen ik heb niet de mogelijkheid om álle telefoons te testen, vandaar ook dit topic.
Is het trouwens erg als ik 'alles' wil als ik voor een telefoon 400+ euro moet afrekenen?
Maar bedankt voor je bijdrage..

Verwijderd

Topicstarter
Mad Marty schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:54:
Neem eens een kijkje in http://tweakers.net/price...15/mobiele-telefoons.html

Aan de rechterkant kun je daar een aantal filters instellen, waarmee je de selectie al flink terug kunt brengen. Daarna kun je kijken welke binnen je budget passen, features vergelijken en reviews lezen. Op deze manier moet je prima zelf tot een beslissing kunnen komen, want het uitkiezen van een telefoon is vrij subjectief en persoonlijk.
Ah! Bedankt voor de link, ga ik doornemen want deze ben ik nog niet tegengekomen. Zeker naar de reviews ben ik benieuwd.
Een telefoon is inderdaad persoonlijk en subjectief. Wat de een een snelle telefoon vindt, vindt een ander weer een stuk langzamer in vergelijking met een andere telefoon. En dat is een beetje waar ik tegenaan loop. Er staat niet ergens een linkje waar 4 telefoons naast elkaar liggen en dat ze exact laten zien hoe snel de een is t.o.v. de ander.
SanderPS3 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:55:
Volgens mij weet je allang wat je wilt ?
Als ik je specs lees, wil je een van de duurste telefoons die bij nokia of htc te verkrijgen is.
Je kunt trouwens op de nokia site gewoon aangeven wat je wilt ;) Die heeft al een soort van kieshulp !
Ik weet wel wat ik wil alleen zoek ik nog de juiste telefoon in dat plaatje :)

Verwijderd

Nokia N900 natuurlijk :P

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 12:59
www.gsmarena.com voor telefoon specificaties en vergelijking. Daarnaast kan een fysieke winkel (in de stad bijvoorbeeld) je een ultieme situatie bieden waarin je met een expert praat en ook nog eens veel toestellen kunt proberen!
Maar goed, inhoudelijk: je zegt zelf nokia + touchschreen niet verplicht + qwerty = Nokia E71/E72. Een alternatief zal een BlackBerry zijn, bijvoorbeeld een Bold 9000 of de net nieuwe 9700.

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

• DnnSke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:26
Xardas schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 20:03:
[..]
Maar goed, inhoudelijk: je zegt zelf nokia + touchschreen niet verplicht + qwerty = Nokia E71/E72.
[..]
En dan ook niet de E75 te vergeten, met uitschuifbaar qwerty-tobo. Maar voor qwerty-tobo gsm's zou ik zeker eerst in de winkel proberen wat voor jou (TS) fijn typt. De Nokia E-series is inferieur op multimedia gebied t.o.v. de N-series, dus de N97 is dan misschien een mooi compromis voor je met touchscreen, maar tevens qwerty.

Of het internet snel is, dat ligt helaas niet alleen aan de telefoons. Op de E75 is het internet echter ook via WiFi niet erg snel, en het scherm is ook vrij klein. Hetzelfde zal vast ook gelden voor de E71/E72. Maar je zult uiteraard voor jezelf prioriteiten moeten gaan stellen wat echt goed/snel/etc. moet zijn en wat je veel gaat gebruiken. Want helaas bestaat de perfecte telefoon niet, ook niet voor die +400 euro die we voor een fatsoenlijke smartphone neerleggen.
Pagina: 1