Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Twee e-mailaccounts in Thunderbird

Pagina: 1
Acties:

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Hi,

Heb bij mijn ouders op de pc pas Thunderbird geinstalleerd. Mijn ouders gebruiken twee mail accounts, een Gmail en een Hetnet. nu ontvang ik van allebei de accounts netjes de mailberichten dus daar is nix mis mee, maar mijn probleem is dat ik allen kan verzenden met Gmail :| 8)7. Nu zou ik dus graag voor elk account apart een uitgaande server in willen stellen maar ik krijg dat met geen mogelijkheid voor elkaar. |:(

Heb al gegoogeld maar nog niet echt een duidelijk antwoord kunnen vinden, hoop dat er iemand antwoord op weet! bvbd

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Plaatje is in het Duits:
Afbeeldingslocatie: http://www.wjst.de/blog/wp-content/uploads/2009/07/screenshot4.jpeg

Maar boven je getypte e-mail kan je kiezen vanaf welk mailadres het bericht verzonden moet worden/

Dat zeg ik....

• Cassettebandje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:31

Cassettebandje

SA-C90 TDK

Als je bedoelt dat je voor elk account een andere smtp-server wilt gebruiken moet je bij de accountinstellingen bij uitgaande server een smtp server toevoegen. Vervolgens kun je bij elk binnenkomend account bij de algemene instellingen een uitgaande smtp server kiezen.

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Heel erg bedankt voor de antwoorden, hebben me zeker op weg geholpen het werkt nu helemaal.

ouders blij, ik blij tnx _/-\o_

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K