Google adsense advertentie wijzigen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueCola
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-09 02:42
Hoi allemaal,

Ik zit nu al een paar dagen met Google Adsense te kutten. Ik had eerst tekstadverties over CV ketels, wat niet echt interesant was voor het publiek dat op mijn site komt. Ik kreeg hier wel €0,60 cent per klik voor. Toen heb ik het gewijzigd in beeldadvertentie, daar kreeg ik gek genoeg gewoon geen geld voor . Na 3 kliks had ik nog steeds €0,00. Toen heb ik het weer in tekstadvertenties gewijzigt, maar krijg ik gewoon wéér advertenties over loodgieters en CV ketels. Dit komt omdat er op mijn homepage(Ook de enigste page van mijn website), iets over verwarmingen en ketels staat. Nu wil ik gewoon andere advertenties, zonder mijn tekst te hoeven wijzigen. Ik heb al een tijdje gegoogeld, maar daar kwam niks nuttigs uit. Toen dacht ik er nog even aan om boven de advertentie in de kleur van de achtergrond wat tekst te plaatsen, zodat de advertenties wijzigden, maar dat leek me not-done...
Iemand nog een idee?

Alvast bedankt,
Marijn!

And that's how one and one makes three.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
AdSense heeft bepaald dat jouw site gaat over dat onderwerp dus om dat te wijzigen moet je de content aanpassen en even afwachten. Overigens zeg je dat je "geen geld kreeg voor beeldadvertenties" maar er kan toch gewoon niemand geklikt hebben terwijl er wel mensen geklikt hebben op de text-ads? Of bedoel je wel dat je ziet dat er 3 kliks geweest zijn maar die 0.00 opleveren? Dat lijkt mij erg sterk want je krijgt altijd geld voor je kliks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjen Tempel
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Met 'Sectie targeting' kun je aangeven welke delen van je pagina wel of niet door Google Adsense gebruikt moeten worden om het onderwerp van je site te bepalen.
https://www.google.com/ad...r.py?hlrm=en&answer=23168

Je moet dan naast het stukje over verwarmingen en ketels natuurlijk nog wel voldoende andere content op de pagina hebben staan.

Ook kun je advertenties voor specifieke URLs blokkeren via 'Filters voor concurrerende advertenties':
https://www.google.com/ad...r.py?hlrm=en&answer=21593

[ Voor 20% gewijzigd door Arjen Tempel op 23-11-2009 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue-cola schreef op maandag 23 november 2009 @ 20:32:
Na 3 kliks had ik nog steeds €0,00
Je hebt er toch niet zelf op zitten klikken mag ik hopen om vervolgens even later in Google Adsense te gaan inloggen? Voor dat soort dingen mag Google je account onmiddellijk blokkeren (meestal krijg je wel eerst een waarschuwing)

Ik heb het zelf meegemaakt (een waarschuwing gekregen) en dat was zelfs dan nog maar 1 mis-klik omdat ik het menu net iets te dicht had geplaatst bij men banner 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueCola
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 07:19:
[...]

Je hebt er toch niet zelf op zitten klikken mag ik hopen om vervolgens even later in Google Adsense te gaan inloggen? Voor dat soort dingen mag Google je account onmiddellijk blokkeren (meestal krijg je wel eerst een waarschuwing)

Ik heb het zelf meegemaakt (een waarschuwing gekregen) en dat was zelfs dan nog maar 1 mis-klik omdat ik het menu net iets te dicht had geplaatst bij men banner 8)7
Nee nee, dat werdt gewoon gedaan door bezoekers :]
Arjen Tempel schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:19:
Met 'Sectie targeting' kun je aangeven welke delen van je pagina wel of niet door Google Adsense gebruikt moeten worden om het onderwerp van je site te bepalen.
https://www.google.com/ad...r.py?hlrm=en&answer=23168

Je moet dan naast het stukje over verwarmingen en ketels natuurlijk nog wel voldoende andere content op de pagina hebben staan.

Ook kun je advertenties voor specifieke URLs blokkeren via 'Filters voor concurrerende advertenties':
https://www.google.com/ad...r.py?hlrm=en&answer=21593
Slimme manieren, Dank je wel! Content zat, het is een verhaal, waar iedereen steeds 3 woorden aan mag toevoegen :]. Maar het ging er een tijdje over dat de verwarming het niet meer deed xD.
Cartman! schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:36:
AdSense heeft bepaald dat jouw site gaat over dat onderwerp dus om dat te wijzigen moet je de content aanpassen en even afwachten. Overigens zeg je dat je "geen geld kreeg voor beeldadvertenties" maar er kan toch gewoon niemand geklikt hebben terwijl er wel mensen geklikt hebben op de text-ads? Of bedoel je wel dat je ziet dat er 3 kliks geweest zijn maar die 0.00 opleveren? Dat lijkt mij erg sterk want je krijgt altijd geld voor je kliks...
Er stond: Aantal klikken vandaag: 3. Totale opbrengst van vandaag : 0,00.

[ Voor 60% gewijzigd door BlueCola op 24-11-2009 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Het doel van advertenties is toch om er geld mee te verdienen? Waarom wil je dan liever advertenties op je site die geen geld opleveren, dan advertenties die dat wel doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueCola
Dat wil ik dus ook niet, maar ik wil geen advertenties over CV ketels, dat hoeft het publiek op zijn site niet.

Klikje

Ik heb nu vóór een van de laatste woorden (gamen) <!-- google_ad_section_start --> neergezet. Check de broncode maar. Maar nu krijg ik nóg steeds CV ketel advertenties. Dit is ong. 1 uur geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Je moet Google ook wel ff de tijd geven om je pagina's opnieuw "door te lezen". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueCola
mja, is nu 1,5 uur geleden, lijkt me wel lang genoeg xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Blue-cola schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:32:
mja, is nu 1,5 uur geleden, lijkt me wel lang genoeg xD.
Google heeft wel meer te doen dan elke 1,5 uur alle sites op het internet waar AdSense op draait opnieuw te indexeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueCola
XD, mja, dan toch maar geduld hebben. Ik blok nu elke keer de links, dit werkt wel binnen 20 sec. maar er zijn nog 1000 advertenties over CV ketels, dus het is een nutteloze bezigheid. Thanks allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-06 12:29
Nee je druk maken over de advertentie inhoud is een nutteloze bezigheid ;)

Driving a cadillac in a fool's parade.

Pagina: 1