[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]
defenitely netwerkkaart probleem. Vraagje ... is die netwerkkaart in je "gewone" overgeklokte pc toevallig een Trust of zow ? Ik vroeger ook gehad nl. (jajaja ... ik was toen nog groen en onervaren, maar nu nooit meer een trust produkt meer voor mij)
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Nee sitecom.Op maandag 05 maart 2001 12:39 schreef JaJoah het volgende:
defenitely netwerkkaart probleem. Vraagje ... is die netwerkkaart in je "gewone" overgeklokte pc toevallig een Trust of zow ? Ik vroeger ook gehad nl. (jajaja ... ik was toen nog groen en onervaren, maar nu nooit meer een trust produkt meer voor mij)
[ff ter zijde]
Een paar maanden terug heb ik hem er een keer per ongeluk uitgetrokken toen de pc aanstond. Ik vond het niet nodig om de schroeven vast te draaien van pci kaartjes
Nu weet ik wel beter. Ik denk trouwens niet dat hij daardoor slechter is gaan werken.
[/ff ter zijde]
Nu begin ik ook nog aan een ander probleem te denken:
Af en toe loopt tijdens een lan verbinding alles helemaal vast. Nix reageert meer, maar als ik de crosslink eruit trek, dan gaat de pc vrolijk verder....
[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]