Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mini USB 2.4GHz RF Wireless Keyboard met trackball

Pagina: 1
Acties:

• doskabouter
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-11 18:22
Hoi,

Heeft iemand ervaring met dit keyboard?

Deze heb ik net (na meer dan 2 maanden wachten) binnengekregen, maar hij doet niets.
Ik heb al alle mogelijke combinaties van knoppen indrukken, en ingedrukt houden, en tegelijk indrukken geprobeerd (de connect knop op de usb stick, de connect knop onder op het toetsenbord en de num-lock) maar het heeft allemaal geen effect.

Ik heb (voor mijn testen) de usbstick aan een kabel naast mijn keyboard liggen, dus interferentie/out of range is volgens mij uitgesloten.

Mjin belangrijkste vraag is of het een hardware issue (DOA) is, of dat er toch iets mis gaat met het connecten, dus als iemand dat keyboard heeft: Is er iets op het keyboard zelf (verlichting oid) waar ik aan kan zien dat het keyboard werkt?

Het grote voordeel van windows is dat je meer dos-boxen kan openen

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
heb je die usb kabel op een hub zitten? doe hem eens direct in je pc, misschien krijgt hij te weinig spanning, batterijen zijn in orde?

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

• doskabouter
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-11 18:22
Usb stick zit met de kabel direct op de pc, ik heb dat op 2 verschillende poorten met en zonder kabel geprobeerd, 2 setjes batterijen geprobeerd, die allemaal netjes de goede spanning geven (en recht uit de verpakking kwamen), dus dat is het niet.

Het grote voordeel van windows is dat je meer dos-boxen kan openen