Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
M'n adsl modem is net thuis gestorven en heb geen internet voor een paar dagen. Tot die tijd heb ik mijn mobiel internet via bluetooth kunnen doorsluizen naar mijn laptop. Het is alleen best traag omdat ik met GPRS vast zit. Weet iemand wat de HSCSD instellingen van Vodafone zijn? (bijv.: +CBST= 81,0,1; +CHSN=4,0,0,0) Ik begrijp dat Vodafone hier niet helemaal mee eens is (heb ze gebeld hehe), maar als tweaker weerhoudt zoiets je toch niet altijd? Je betaalt zo al dubbel voor internet dezer dagen. >:)
Alvast bedankt

[Als dit toch ten strengst tegen de forum regels zijn, dan verwijder ik mijn topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Waarom pak je niet 3G? :P HSCSD maakt gebruik van het GSM-netwerk.

[ Voor 45% gewijzigd door MensionXL op 23-11-2009 18:41 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De bluetooth modem software in my Toshiba Qosmio laptop geeft me alleen deze twee mogelijkheden (GPRS of HSCSD) Is er een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:06
Wat voor toestel? Met mijn Nokia N95 bijvoorbeeld kan ik via de Nokia PC Suite kiezen voor "Verbinding maken met het internet", dit gaat volautomatisch :)
Misschien dat er voor jouw telefoon ook zoiets is te vinden? :)

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geweldig! Had ik niet aan gedacht. Ik heb ook een Nokia N95 (8GB) Wat voor een verbinding krijg je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:06
De verbinding die ik krijg hangt er vanaf waar ik ben natuurlijk :P. Hier in het dorp is nog geen 3G netwerk ( :X ), dus gaat het browsen via m'n modem echt zeer traag (MSN'en gaat dan, net...), maar zodra ik 3G verbinding heb gaat het browsen ook wel aardig snel :) (Het gaat hierbij ook om een N95 8GB, met KPN Hi Eindeloos Online)

Succes met Tetheren! :)

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Pagina: 1