Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Gmail] Twee onzichtbare berichten

Pagina: 1
Acties:

• xilent_xage
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-10 14:12
Hoi,

Sinds een paar weken heb ik twee nieuwe berichten in mijn mailbox die niet worden weergegeven. Als ze al bestaan kan ik ze dus niet verwijderen, niet via IMAP maar ook niet via de webinterface. Zowel hier op GoT als via Google kan ik geen anderen vinden die dit probleem ook hebben. Wat kan ik hieraan doen want het wordt redelijk irritant :)

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-11 17:22
Zitten ze niet helemaal achteraan je mailbox? Hoe zie je dat je 2 mails hebt?

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

• hammerhead
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:16
Kun je niet "Show search options" aanklikken en in dit options scherm aangeven dat je alles wilt zoeken (i.e. niets ingeven) in "Unread mail" (kan je achter "Search" aangeven).

Daarna kun je op Search Mail klikken en dan zou je alle unread berichten moeten zien.

Aviation is proof that given the will, we have the capacity to achieve the impossible.
--Eddie Rickenbacker

• xilent_xage
Er staat inbox(2).

En dat ze ergens anders staan kan ik niet 100% uitsluiten, maar lijkt me erg stug. Ik hou mijn mailbox altijd netjes en lees altijd alles, en gooi vervolgens zoveel mogelijk weg. Toch heb ik inmiddels >60.000 mailtjes erin staan, dus niet makkelijk om te checken dat ze niet op pagina 485 staan zegmaar. Maar met Imap komt er ook geen ongelezen mail binnen, neem aan dat dat zou moeten als er ongelezen mailtjes tussenstaan?

Is er een truuk in de webinterface om alleen ongelezen mailtjes te tonen?

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
is:unread

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:53
Natuurlijk, bij advanced search options: unread

edit: ^^ Grr :)

[ Voor 16% gewijzigd door MrAngry op 23-11-2009 17:16 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• xilent_xage
Method evan Hammerhead gebruikt, er kwamen alleen ongelezen berichten naar voren uit mijn spamfolder, maar voor de zekerheid toch maar even alle ongelezen berichten getrashed. Als ik nu zoek op nieuwe berichten (handig trouwens!) dan krijg ik nu "No messages matched your search.". Toch staat er nog steeds dat er 2 nieuwe berichten zijn...

• MrAcid
  • Niet online
Al een keer afgemeld en weer aangemeld?

• xilent_xage
MrAcid schreef op maandag 23 november 2009 @ 17:20:
Al een keer afgemeld en weer aangemeld?
Een paar honder keer :)

• MrAcid
  • Niet online
Dat zou toch afdoende moeten zijn. Even contact opnemen met Google hierover?
Pagina: 1