Exporteren naar Excel o.d.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debbes
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 22:56
Is het momenteel mogelijk om je resultaten van een zoekopdracht met filtering te exporteren naar een Excel bestand?

Zo niet, is het misschien een handige feature voor in de toekomst. Momenteel kan je maar tot 4 eigenschappen van een product in de lijst tonen. Een export met alle eigenschappen is handig voor een grondige vergelijking dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Waarom gebruik je de vergelijkfunctie niet?

Voorbeeldje: http://tweakers.net/price...8479;246220;246207;246213

• debbes
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 22:56
Hier zit je vast aan max 4 devices.

Waarom zijn deze limieten eigenlijk ingesteld?

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Er is een limiet van 4, omdat er in de breedte van de site niet meer passen. Verder kun je met de nieuwe en de klassieke filters vaak het aantal mogelijke producten al terugbrengen tot 4 of minder. Als je filters op je wensen en bijv max prijs, en je hebt er nog steeds meer dan 4, dan zou ik óf de prijs nog lager schroeven om het aantal te verminderen, of je eisen strakker trekken. Maar je kunt altijd in Lieve Devvers een topic openen met de suggestie over de Excel-functie, ik kan daar niets over zeggen maar de devvers des te meer.

[ Voor 16% gewijzigd door Megaflix op 26-11-2009 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Noem me gek, maar zeg dan niet Excel ;) Liever csv.
Dat kun je namelijk in $spreadsheetprogsel openen zonder je afhankelijk te maken van één specifiek softwareprodukt.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device