Hi Gents,
Ik heb een probleem die nogal vervelend is op te lossen met 1 arm
Aangezien ik een gebroken schouder heb, kan ik niet zelf echt research hierover plegen atm.
Ik hoop dat jullie mij dit niet kwalijk nemen, maar dit typen kost me al de grootste moeite
Als volgt:
Ik heb een draadloos netwerkje via desktop naar een netgear router van UPC.
Wanneer ik ga downloaden over het draadloze netwerk klapt de verbinding er steeds na 5 seconden uit. Ik moet de netwerkcard dan resetten om vervolgens weer op het internet te kunnen.
Hiervoor heb ik dit probleem NIET gehad. Ik denk zelf dat ie de maximale bandbreedte trekt, en het vervolgens allemaal niet meer aankan.
Als voorbeeld:
Ik download met alt binz. Ik heb de max downloadspeed op 90% gezet zodat ik niet het maximale zou wegtrekken. Echter blijf ik het probleem houden.
Wanneer ik gewoon een kabeltje prik van desktop naar netgear router, heb ik geen enkel probleem.
Het probleem is dus echt de draadloze verbinding zelf.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ?
Regards,
Jan
Ik heb een probleem die nogal vervelend is op te lossen met 1 arm
Ik hoop dat jullie mij dit niet kwalijk nemen, maar dit typen kost me al de grootste moeite
Als volgt:
Ik heb een draadloos netwerkje via desktop naar een netgear router van UPC.
Wanneer ik ga downloaden over het draadloze netwerk klapt de verbinding er steeds na 5 seconden uit. Ik moet de netwerkcard dan resetten om vervolgens weer op het internet te kunnen.
Hiervoor heb ik dit probleem NIET gehad. Ik denk zelf dat ie de maximale bandbreedte trekt, en het vervolgens allemaal niet meer aankan.
Als voorbeeld:
Ik download met alt binz. Ik heb de max downloadspeed op 90% gezet zodat ik niet het maximale zou wegtrekken. Echter blijf ik het probleem houden.
Wanneer ik gewoon een kabeltje prik van desktop naar netgear router, heb ik geen enkel probleem.
Het probleem is dus echt de draadloze verbinding zelf.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ?
Regards,
Jan