Toon posts:

Help!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst mijn p2 400 naar een mp van 4.5 gezet (ik wist nog niet wat mp lock was) toen deed ie het dus niet meer. Toen heb ik vandaag m'n celly 400 binnengekregen met een converter (waarop je het voltage kan tweaken)
Maar nou start m'n computer nog steeds niet op. Denken jullie dat m'n mobo ook kapot is of heb ik wat over het hoofd gezien? Ik heb een asus p2-b.
P.S.: Alle jumpersettings staan natuurlijk al goed voor de celly!

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 20:59
Waarom heb je je PII 400 niet gehouden ?
Je mag hem wel aan mij geven hoor ;)

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:17

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Doe anders ff een BIOS reset (desnoods via jumpertje). Misschien is er zelfs de mogelijkheid om de processor-instelling naar de default te gooien door bij het opstarten een bepaalde toets ingedrukt te houden (bij mijn Aopen is dit de Home-toets, zoek het ff in je manual op zou ik zeggen), dat is natuurlijk nog veel makkelijker :)

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

Verwijderd

Heb je die pii-400 gemold? ik kan me niet voorstellen dat je hem met het veranderen van de mp kapot maakt. Hij zal simpel niet werken, maar als je de jumpers weer terugzet, zal ie het wel weer moeten doen.
Hoe heb je nu je jumpersettings staan? Voor je c400 6*66 dus.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de jumpers teruggezet maar toen kreeg ik nog steeds geen beeld. M'n computer startte gewoon niet op. Geen beeld helemaal niks ( en nee, hij begint windows ook niet te booten voor degene die denken dat het aan m'n grafische kaart ligt). Ik vind het eigenlijk wel een mooi excuus om een Abit te kopen.

• Papillon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08 14:36

Papillon

Spring 's in the Air...

Heb je hem er ook uit gehad of zo ? Die dingen gaan echt niet zomaar stuk.. Check alles nog maar een keer.. Je multiply factor.. Of je AGP of andere kaarten er wel goed insteken. Etc. etc.

Zit de stekker er wel in?? Geen biepjes ??

HELEMAAL NIETS MEER ???? :(

F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net m'n cmos gereset, maar nog steeds geen beeld. Maar m'n celly word wel warm!!. Trouwens geen piepjes dat m'n Viper niet goed aan gedrukt zit.
Pagina: 1