Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe gsm en wil 1 die redelijk wat kan.
Ik ben op zoek naar een betaalbare gsm die overweg kan met:
  • mijn mails (Gmail)
  • mijn kalender kan importen (Google Calendar), dus als ik een afspraak op mijn gsm maak dat hij het dan ook online aanpast en omgekeerd.
  • Hetzelfde verhaal met mijn contacten (google contacten op Gmail).
  • verder graag ook Wifi en een 3.5inch jack en mini-usb aansluiting
  • ik ga ook GEEN 3G data-abonnement kopen dus ook zonder dat moet hij goed werken!
  • Makkelijk berichten kunnen typen.
Ik heb wat zitten rondkijken en denk dat ik het best een Android-telefoon koop.
Ik heb mijn oog laten vallen op de Motorola Milestone maar die is nog niet uit in België dus denk ik aan een HTC Hero?
Hebben jullie andere (betere) voorstellen?
Alvast bedankt voor de hulp!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:52

Rannasha

Does not compute.

Kijk eens in de forum-groep "Telecommunicatie", daar zijn er topics die over GSMs gaan. Het Shopping Forum is bedoeld voor ervaringen met daadwerkelijk winkelen, niet voor discussies / vragen over producten.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:50

Umbrah

The Incredible MapMan

Wie Android zegt, zegt vaak ook data abonnement. Het kan zonder, maar het synchroniseren moet dan over WiFi gebeuren.

Voor zover ik weet is google lastig te combineren met andere OS-en, en hoewel ik niet zo'n fan ben van het feit dat google alles van me moet weten, weet ik wel dat over en weer synchronisatie tussen exchange en google calendar mogelijk is. Misschien is dat iets om te overwegen?

Verwijderd

Na overleg met de heren van Telecom (dank voor de TRs) even een move naar Android Based Mobiles.

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Gezien je alles met je Gmail wil syncen (mail, calendar en contacts) lijkt Android me de enige plausibele optie. Dus zet de weinige Android toestellen naast elkaar en kijk welke aan je andere eisen voldet (geen 3G kunnen ze allemaal, dan kun je alleen leuke dingen doen zolang je Wifi verbinding hebt), maar typen is natuurlijk steeds anders (onscreen of keyboard) en ze hebben ook niet allemaal 3,5 mm jack.

Mother, will they like this song?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Windows Mobile en Symbian toestellen voldoen ook aan de eisen, als het pull-en van Gmail e-mail ook goed is.

Je kan namelijk een Exchange verbinding opstellen met Google Calendar en Contacts en zodoende je kalender en contacten syncen. E-mail zal je dan op pull basis moeten doen middels POP3 of IMAP.

Op dat moment heb je gelijk een grotere keuze aan toestellen, vooral omdat er weinig Android toestellen zijn met 3,5mm jackplug. Ook zou ik eerder naar MicroUSB kijken, in plaats van MiniUSB.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

De Acer Liquid van 349,- ?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Waarom geen data-abonnement, maar toch data-intensieve taken uitvoeren? Ik neem aan dat je niet constant op een Wi-Fi-netwerk zit te werken? Zo wel dan mag je je mobiele internet wel blokkeren want anders heb je torenhoge kosten.

Aan welke alternatieven zit je trouwens zelf te denken?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

RoD schreef op maandag 23 november 2009 @ 17:37:
Waarom geen data-abonnement, maar toch data-intensieve taken uitvoeren?
Zal te maken hebben met de absurde data-tarieven voor hetgeen wat je krijgt, in Belgie :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
ik vind een data-abo idd veel te duur.
Hetgeen ik ZEKER wil is dat, als ik in mijn kalender op de gsm iets toevoeg dat het op mijn internet kalender ook verander, en ook zo met mijn contacten, e-mails moet ik niet echt kunnen versturen op mijn gsm, gewoon bekijken is ook al goed (offline dan weliswaar)

Verwijderd

Je kan misschien gewoon kijken voor een android-toestel op marktplaats? Zoek een nieuwe op, en je hebt er één onder de nieuwprijs in de winkel.

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:32
Hero...

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-11 18:12
Kijk eens naar mobile vikings als je in belgië woont en toch een zeer betaalbaar data abbonement wilt. (wel maar Edge, begin volgend jaar wss 3G).
Ik gebruik dit icm mijn hero en dat gaat super!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 19:45:
gewoon bekijken is ook al goed (offline dan weliswaar)
Dan moet je ze toch eerst gedownloadet hebben...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
ja, waarmee ik dus wou zeggen dat een pull email (via outlook) genoeg was maar ik wil wel dat de kalender en de contacten syncroniseren als ik mijn gsm aan mijn pc hang / op internet syncroniseer??

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Elke telefoon met bluetooth of wifi of een datakabel en een mogelijkheid te syncen met exchange kan dit.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Topicstarter
Het enige wat ik vind is een sync voor de kalender en outlook, geen sync voor de contacten.. Dus toch android?
http://www.google.com/sync/index.html

• Marzman
  • Niet online

Marzman

In Windows Mobile toestellen syncen contacten in ieder geval ook. Van andere telefoons durf ik het zo niet te zeggen.

[edit]Op je eigen link: blackberry, symbian en iphone doen dat ook.
CLB schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:56:
[...]

Zal te maken hebben met de absurde data-tarieven voor hetgeen wat je krijgt, in Belgie :)
1 GB dataverkeer gratis als je voor 15 euro per maand prepaid belt zul je in Nederland niet vinden hoor.

[ Voor 68% gewijzigd door Marzman op 25-11-2009 10:26 ]

/▌

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Palm Pre voldoet ook aan je eisen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Je wil wel email lezen en je kalender syncen maar geen data abbo? Vziw kan je met de spulletjes van Google juist alleen online werken, dus heb je wel een data abbo nodig.
Of je moet elke keer willen zoeken naar een onbeveiligd wifi accesspoint....

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad ik zie het nu ook, dus dat is geen probleem, fantastisch!
Dus een windows mobile toestel kan dus toch.

ik was nog een optie vergeten dat ik een zeker bij wil:
GPS!

(wat is het verschil tussen gps en agps?)

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:50

Umbrah

The Incredible MapMan

Wikipedia: Assisted GPS: In het kort: aGPS kan de tijd die nodig is voor een 'fix' verkorten, door de telefoon via zijn dataverbinding of via een telefoonmast in de buurt waar de plek van bekend is te voorzien van wat locatie/satelliet gegevens. De A staat voor assisted.

Verwijderd

Topicstarter
voorstel van gsm? een vast toetsenbord wil ik niet, die toetsen zijn te klein..
kunnen al deze functies voor +/-200€..

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wat heb je nou eigenlijk zelf allemaal al gevonden?

/▌

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:26:
voorstel van gsm? een vast toetsenbord wil ik niet, die toetsen zijn te klein..
kunnen al deze functies voor +/-200€..
Zeg, het is hier geen helpdesk. Denk aub zelf mee. We verwachten hier specifieke vragen, geen "zoek het effe voor me uit". ;)

[ Voor 11% gewijzigd door RoD op 25-11-2009 10:29 ]

• mangahuisman
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-03 10:12
Neem gewoon een blackberry, ben je van al het gezeur af en heb je super telefoon..

Veel internetten neem je een bold, is die snelheid niet zo belangrijk en wil je een elegant toestel neem je de 8900 curve.. ;-)

Maar onthoud, je leven zal drastisch veranderen ...

Verwijderd

Topicstarter
ik vraag dat toch niet?
ik stel me gewoon de vraag of er een toestel is die jullie prefereren?
ik heb al naar een hoop blackberry's gekeken en ook HTC en die interesseren mij wel.. Zijn dat goede telefoons?

Verwijderd

Topicstarter
mijn leven zal veranderen?

• RoD
  • Niet online

RoD

Misschien is het handig als je Het algemeen beleid nog eens doorleest. We verwachten dat je eerst zelf op zoek gaat, vermeldt wat je al gevonden hebt, en dan pas vragen stelt.

Verwijderd

Topicstarter
sorry maar er zijn zoveel mogelijkheden.. een merk zou makkelijk zijn, dat heb ik nu, blackberry

Verwijderd

T-mobile Pulse.

http://www.pdashop.nl/product/78655/t-mobile-pulse.html

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2009 10:38 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:33:
sorry maar er zijn zoveel mogelijkheden.. een merk zou makkelijk zijn, dat heb ik nu, blackberry
Als jij geen zin hebt om je aan ons beleid te houden, gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.