flash player coderen

Pagina: 1
Acties:
  • 407 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen. Ik heb een website waar ik content stream met JW Player. Het probleem is dat de embedded code van de stream elke keer door een paar hackers (scriptkidies) wordt gekopieerd en op hun eigen website gezet. Ik heb dit geprobeert tegen te houden maar tevergeefs. IK heb het bijvoorbeeld geprobeert met Secure Html Lock, Html Guard,
Html Protector en SWF Encrypt. Enig idee hoe ik de embedded SWF stream code kan verbergen voor bezoekers?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:17
je zou het flv bestand door php kunnen laten serveren en het laten afhangen van de referer, uiteraard is de content nog steeds te jatten maar je bestanden worden in ieder geval niet vanaf andere sites embed. Dat scheelt je bandbreedte

offtopic:
gefeliciteerd met je 1-jarige lidmaatschap van tweakers :P

[ Voor 15% gewijzigd door TimDJ op 23-11-2009 12:06 ]

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:32
Verder is het ook handig om te weten dat het vrij zinloos is om je html te 'beveiligen'; als je browser 't kan lezen kan 'n user dat ook - geen tijd aan verdoen dus. De enige keus die je hebt is wat FAD suggereert of iets als een slimmere flashapp met een of andere beveiliging, doordat je zo de browser omzeilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt. Ik ben niet technisch georienteerd. Het enige wat ik kan is de code in html embedden, verder heb ik geen enkel verstand van PHP of een ander programmeertaal.

Ik zou het fijn vinden als iemand mij heel eenvoudig een manier kan geven waardoor ik de code kan verbergen. In ieder geval het adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:55

Tjark

DON'T PANIC

't kan niet. Als een browser het moet kunnen tonen, kan iemand die een beetje handig is, 't altijd achterhalen.

Het beste wat je kan doen: zet je eigen logo in je filmpjes...

of wacht... zijn de filmpjes ook niet van jou zelf?

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja van mij zelf maar ik heb er logo in gedaan ze weeten het te verbergen en er wordt gelijk uitgedeelt aan andere persoonen en dan kan mijn eigen server niet aan

ik heb special server gekocht waar ik per maand 90 dolar betaal is voor 5 duizend man.
dus ik moet echt iets hebben om de embed te vebergen

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2009 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 12:52

Bosmonster

*zucht*

Het is copyright-schending als dat materiaal van jouzelf is. Achterhaal de contactgegevens en stuur een factuur naar de betreffende sites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:55

Tjark

DON'T PANIC

Zet je 't logo ook echt _in_ de filmpjes en niet de logo-optie die JW player geeft? (want die legt 't er alleen overheen.)

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
voor hun maak niet uit ze verdienen er geld mee
banners enz en ik moet betaalen voor de server mensen weet echt niemand hoe ik dat voor me kaar kan krijgen logo's helpen niet of een andere player of zo dan jw player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 12:52

Bosmonster

*zucht*

Je hebt nu een aantal suggesties gekregen.

- Logo embedden in de movie, dit krijgen ze niet weg (het is gewoon onderdeel van de movie dan).

- Zorg ervoor dat de flashmovie niet extern in te laden is. Dit kan via een serverside oplossing, maar volgens mij ook wel als je zorgt dat de flv omgezet is naar een swf met een call naar je eigen server. Dan is de flashmovie niet vanaf een ander domein in te laden.

- Pak het op de gebruikelijke gerechtelijke manier aan, dus factuur sturen etc.

Veel meer dan dat is er niet te doen. Alles vereist wel enige kennis van waar je mee bezig bent.

edit:

Ook nog een oplossing natuurlijk is de filmpjes gewoon op Youtube zetten, zodat je ze zelf niet meer hoeft te hosten. Scheelt je sowieso een bak verkeer.

[ Voor 49% gewijzigd door Bosmonster op 23-11-2009 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik denk niet dat het helpt het zijn meestal site's van het buitenland die het stellen amerika-turkije-rusland
en die logo maak voor hun niet uit want ze gebruiken webcamax en doen er zelf logo over heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiked
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:30
DRM :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dus er is niemand die mij hierbij kan helpen een script of een software die ik kan gebruiken.
want ik wordt er gek van die mijn stream stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
<embed id="netaziz" width="495" height="430" flashvars="file=***.flv&bufferlength=1&streamer=rtmp://video.***********&plugins=hd-1&hd.file=******.flv&bufferlength=1&streamer=rtmp://video.*******&autostart=true&logo=http://www.hizliupad.com//img/945230Untitled-1trans.png&backcolor=#000000&frontcolor=#FFFFFF&image=&skin=http://www.longtailvideo.com/files/skins/bekle.swf" allowfullscreen="true" allowscriptaccess="always" quality="high" name="mpl" style="" src="http://player.longtailvideo.com/player.swf" type="application/x-shockwave-flash"/></embed>

dit is mijn emded als iemand is die er mee wat kan doen graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:31:
dus er is niemand die mij hierbij kan helpen een script of een software die ik kan gebruiken.
want ik wordt er gek van die mijn stream stellen
Er zijn al een stuk of 4 alternatieven verteld en daar reageer je absoluut niet op. Wat wil je nu?

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
disjfa schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:46:
[...]

Er zijn al een stuk of 4 alternatieven verteld en daar reageer je absoluut niet op. Wat wil je nu?
En daarbij vraag je om een kant-en-klare oplossing en daar doen we hier niet aan. We verwachten dus wel wat eigen inzet enzo ;)

Kan iemand even...?

[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 23-11-2009 15:50 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.