Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Heel vreemd probleem met muisaanwijzer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe pc samengesteld en gemonteerd laten leveren, daarbij is een raar probleem. De muisaanwijzer wordt na een tijdje groot (vooral bij het internetten lijkt het sneller te gaan). Het is alléén de muisaanwijzer, de rest blijft hetzelfde. De leverancier heeft dit probleem ook bekeken enkomt er tot nu toe niet uit. Als de muis groot is kan ik hem alleen weer normaal weergeven als ik de pc opnieuw opstart. Als ik bij muisopties kijkt kan ik er niks mee. Als ik daar voor de optie kies 'Zichtbaar' 'Aanwijzerspoor aanzetten' wordt deze wel weer normaal, maar dat spoor wil ik niet.

De leverancier heeft alle onderdelen vervangen en het werk nog steeds niet. Zelf heb ik al geprobeerd meerdere dingen geprobeerd:

- ander muis en toetsenbord met of zonder sturingsprogramma
- firefox ipv IE (uitgevinkt bij windowsonderdelen)
- nieuwe installatie
- na standaard installatie door leverancier zonder zelf programma's te hebben geïnstalleerd geeft hetzelfde probleem.

Mijn systeem is als volgt:

Besturingssysteem: Windows 7 64bit
Processor: Intel I7 860
Moederbord: Gigabyte PU4-55-DU
Videokaart: Sapphire HD 5770
HDD: 2 xWD caviar black (500 gb & 1TB)
DVD-rom: Samsung

Ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik kan wel doorwerken, maar het is behoorlijk irritant :(

EDIT:
Inmiddels is dit opgelost. Bleek het probleem te zijn met de ATI HD 5770 videokaart icm P55 moederbord. Dit is verholpen door de BIOS van het moederbord te updaten. Tevens nieuwste driver videokaart geïnstalleerd. ;)
*O*

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2009 20:39 . Reden: opgelost ]

Verwijderd

hallo,

ik heb dit probleem ook.. en ook toevallig heb ik een radeon hd 5770 maar dan van powercolor.. sinds ik deze grafische kaart heb geinstalleerd wordt mijn muis vanzelf na een tijdje groter.. ik heb een Asus M3A mb, die heb ik geupdate en de videokaart ook.. maar toch blijft het probleem zich herhalen.. ik snap er niks meer van...