Vodafone-klanten mogen weekend lang gratis sms'en na storing

Pagina: 1
Acties:

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
De actie gaat in op 5 december om 6 uur 's ochtends en duurt tot de volgende dag 12 uur 's avonds.

Dit is niet correct!

Van www.vodafone.nl:
Als gebaar voor deze storing biedt Vodafone daarom alle particuliere en zakelijke klanten een weekend gratis sms'en binnen Nederland aan van 5 december 0:00 uur tot 6 december 24:00 uur.

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
misschien hebben we een update:

ik kreeg net een smsje van vodafone:
beste klant, als gebaar voor de netwerk storing van 18 en 19 november verdubbelt vodafone de limiet van je zorgeloos sms blox in de maand december.

dit betekend dat het geen weekend is maar 1000 smsjes gratis voor de hele maand ;)

Verwijderd

mijn bericht van vodafone is anders dan die van rinusnl

Beste klant, als gebaar voor de netwerk storing van 18 en 19 november biedt Vodafone je in December een gratis Zorgeloos SMS Blox aan.

Ik kreeg die sms om 17.33 en ik ben prepaid klant van Vodafone en gebruik al meer dan 1 jaar Zorgeloos SMS waar ik 10 euro voor betaal voor 1000 smsjes per maand.

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:35

sanzut

It's always christmas time

Ik heb voordeel SMS icm vodafone 25, maar ik heb nog geen definief nieuws gehoord van Vodafone zelf.

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:36

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 18:04:
mijn bericht van vodafone is anders dan die van rinusnl

Beste klant, als gebaar voor de netwerk storing van 18 en 19 november biedt Vodafone je in December een gratis Zorgeloos SMS Blox aan.

Ik kreeg die sms om 17.33 en ik ben prepaid klant van Vodafone en gebruik al meer dan 1 jaar Zorgeloos SMS waar ik 10 euro voor betaal voor 1000 smsjes per maand.
Kreeg mijn vriendin ook idd :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-02 16:26
Ik heb nog niks gekregen als vodafone prepaid klant :o
Toch maar eens bellen morgen anders :o

gewoon nee.

• rinusnl
misschien ligt het aan de type dat je hebt. ik denk dat je als prepaid klant ben een gratis blox krijg.
ik heb een abonnement en mijn blox is verdubbeld.

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11-2025
rinusnl schreef op maandag 23 november 2009 @ 18:37:
misschien ligt het aan de type dat je hebt. ik denk dat je als prepaid klant ben een gratis blox krijg.
ik heb een abonnement en mijn blox is verdubbeld.
Hetzelfde geld voor mij, en naar mijn idee krijg je dus helemaal niks. Die blox heb ik sowieso al, en op die op te maken moet ik dus ruim 30 smsjes per dag sturen. Ter compensatie mag ik er nu dus 60 sturen per dag, leuk idee maar ik zou niet weten wat ik er mee moet. Toen ik de klantenservice hierover belde vertelde ze me dat klachten hierover alleen via het 0800 storingsnummer gedaan kunnen worden. Persoonlijk vind ik dit geen serieuze tegemoetkoming voor het feit dat je 2 dagen niet bereikbaar bent.

• rinusnl
IKKE86 schreef op maandag 23 november 2009 @ 19:36:
[...]

Hetzelfde geld voor mij, en naar mijn idee krijg je dus helemaal niks. Die blox heb ik sowieso al, en op die op te maken moet ik dus ruim 30 smsjes per dag sturen. Ter compensatie mag ik er nu dus 60 sturen per dag, leuk idee maar ik zou niet weten wat ik er mee moet. Toen ik de klantenservice hierover belde vertelde ze me dat klachten hierover alleen via het 0800 storingsnummer gedaan kunnen worden. Persoonlijk vind ik dit geen serieuze tegemoetkoming voor het feit dat je 2 dagen niet bereikbaar bent.
sommige klanten zijn inderdaad 2 dagen niet bereikbaar geweest. ikzelf ben 6uurtjes niet bereikbaar geweest. en dat ik daardoor 30 dagen gratis 1000 smsjes kan versturen vind ik wel een redelijke vergoeding.
vrienden van mij hebben helemaal geen storing gehad. ook vodafone. ik denk dat dit in het algemene wel een redelijke vergoeding is.

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11-2025
rinusnl schreef op maandag 23 november 2009 @ 19:46:
[...]

sommige klanten zijn inderdaad 2 dagen niet bereikbaar geweest. ikzelf ben 6uurtjes niet bereikbaar geweest. en dat ik daardoor 30 dagen gratis 1000 smsjes kan versturen vind ik wel een redelijke vergoeding.
vrienden van mij hebben helemaal geen storing gehad. ook vodafone. ik denk dat dit in het algemene wel een redelijke vergoeding is.
Als je inderdaad maar een paar uur onbereikbaar bent geweest is het inderdaad een redelijke vergoeding. Ikzelf heb 2 aansluitingen bij Vodafone die alle 2 48 uur niet of nauwelijks hebben gefunctioneerd. Natuurlijk zijn er ergere dingen, maar als compensatie 1000 smsjes aanbieden naast de 1000 waar ik elke maand al voor betaal is naar mijn idee een oplossing die leuk klinkt en Vodafone niks gaat kosten (Want hoeveel mensen zouden er meer als 1000 smsjes per maand sturen?).

Verwijderd

De oplossing bij mij gaat hun wel 10 euro inkomsten verlies kosten want december hoef ik geen zorgeloos sms blox te kopen. Ik vind het een nette compensatie, een streepje voor hun. d:)b

• rinusnl
IKKE86 schreef op maandag 23 november 2009 @ 20:08:
[...]

Als je inderdaad maar een paar uur onbereikbaar bent geweest is het inderdaad een redelijke vergoeding. Ikzelf heb 2 aansluitingen bij Vodafone die alle 2 48 uur niet of nauwelijks hebben gefunctioneerd. Natuurlijk zijn er ergere dingen, maar als compensatie 1000 smsjes aanbieden naast de 1000 waar ik elke maand al voor betaal is naar mijn idee een oplossing die leuk klinkt en Vodafone niks gaat kosten (Want hoeveel mensen zouden er meer als 1000 smsjes per maand sturen?).
daar heb je ook gelijk in. voor vodafone is het denk ik onmogelijk om elke klant apart te behandelen. voor iemand zoals ik die maar 6 uur geen telefoon heb en voor mensen zoals jij die 48 geen telefoon heb lijkt het me lastig om daarvoor een passend vergoeding voor tegeven.
Pagina: 1