Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
gaaf, mijn langste UT error komt maar tot ongeveer de helft van de jouwe
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Ik heb ook 'ns zo'n lange error gehad 
Maar ik heb de kortere versies ook wel vaker in UT, eigenlijk TE vaak
Weet iemand waardoor ze worden veroorzaakt?
Maar ik heb de kortere versies ook wel vaker in UT, eigenlijk TE vaak
Weet iemand waardoor ze worden veroorzaakt?
Indrukwekkend, maar nog niets met de lijst die ik te zien kreeg toen ik mijn eerste (en laatste) eigen map wilde gaan spelen
Verwijderd
Vlgns Epic: loopt op dat ogenblik door welke reden dan ook de Engine in de soep. Kan dus ook komen door een seconde mem te kort voor je video kaart. Na het ene foutje loopt de rest niet meer synchoon waardoor je fout op fout op fout krijgt....en dus een sliert met errors als gevolg. Dit gaat door tot het te verwerken commando(bv: loop, schiet,zoom) is voltooid.
(Keb het uit het engels vertaald dus kan een beetje wazig verhaal zijn
)
in dit geval lijkt het er idd op dat hij een bepaalde texture niet kon weergeven door wat voor reden dan ook.
(Keb het uit het engels vertaald dus kan een beetje wazig verhaal zijn
in dit geval lijkt het er idd op dat hij een bepaalde texture niet kon weergeven door wat voor reden dan ook.
Op zich zijn die foutmeldingen best duidelijk, wetTexture zijn iig water textrues, en misschien ook blubber en vuur e.d, met de eigenschap dat ze morfen, dat heet in Ut: "fractal animation", en daar gaat het ook al fout.
wetTexture.rainFx.swater4a is een water texuter, die zit in rainFx.utx, en heet swater4a, die zou je zo kunnen bekijken in Ued, en kunnen exporteren naar (een reeks) pcx bestand(en).
De mooiste foutmelding die ik ooit heb gezien van UT is ook zoiets, met daarin onderandere als methodenaam: figureOutWhatNeedsReplacing()
wetTexture.rainFx.swater4a is een water texuter, die zit in rainFx.utx, en heet swater4a, die zou je zo kunnen bekijken in Ued, en kunnen exporteren naar (een reeks) pcx bestand(en).
De mooiste foutmelding die ik ooit heb gezien van UT is ook zoiets, met daarin onderandere als methodenaam: figureOutWhatNeedsReplacing()
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Neuh hoe kom je erbijOp dinsdag 06 maart 2001 11:16 schreef ShaiHulud het volgende:
Volgens mij is er iets verkeerd met je UT, of zie ik dat verkeerd?
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
Pagina: 1