Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een .flv videobestand aangeleverd gekregen welke ik naar een .avi videobestand wil converteren zodat ik met het bestand kan gaan werken. (Nero kan namelijk niet met .flv videobestanden werken) Het uiteindelijke doel is om het stukje video op een cd te kunnen bekijken. Nu heb ik enkele converters uitgeprobeerd welke ik op internet heb gevonden maar bij allemaal verslechterd de kwaliteit van het beeld onwijs in vergelijking met het originele .flv videobestand. Pazera kwam als converter nog als beste uit de bus maar het blijft een onwijs slecht beeld. Als ik de originele videostream probeer te behouden dan geeft Nero het nieuwe .avi videobestand weer als een leeg videobestand waar geen beeld in zit, en schiet ik dus ook niets op. Wie kan mij een hint geven hoe ik hier het beste mee om kan gaan?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-01 17:53
Misschien is het slim als je vermeldt welke converters je al hebt geprobeerd, zodat mensen die niet meer hoeven aan te raden ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 23-11-2009 00:54 ]

The devil is in the details.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

http://www.digital-digest...nversion_Guide_page1.html

Die link gezien? :)
Op deze manier *schijn* je .flv's naar avi's te kunnen omzetten met behoud van kwaliteit :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

MPEG streamclip is een gratis programma waarmee zeer veel video, maar ook audio bestanden naar andere codecs geconverteerd kunnen worden. Website weet ik zo niet, maar met een google'tje er tegenaan is het zo gepiept!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-01 19:14

Caveman

whahoehaha

Ik zou zeggen VirtualDub met FLVplugin, dan heb je alle controle over hoe je eindproduct eruit komt te zien. Iets lastiger als een "one-click" proggie. En uiteraard freeware.

[ Voor 23% gewijzigd door Caveman op 23-11-2009 20:29 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !