Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Rundll 32 error bij video's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje een probleem bij het openen van bepaalde video's. Ik heb het internet al afgezocht een ook GoT maar tot nog toe geen oplossing kunnen vinden. Ergens raadde iemand aan windows (Vista) opnieuw te installeren, maar ik hoop dat jullie wellicht een geschiktere oplossing hebben.

Elke keer als ik een bepaalde video probeer te openen (een .MOD file), of de folder waar het in zit, krijg ik de volgende error.

"Windows-hostproces (Rundll32) werkt niet meer"

Hoe vaak ik ook weg klik, de error blijft terug komen. Bijzonder irritant. Ik heb geen flauw idee wat er aan de hand is en hoe ik het kan oplossen. Iemand suggesties?

Dank,

Tim

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

Wat voor Player gebruik je om deze bestanden af te spelen? (Misschien die eens herinstalleren/reparairen of een andere gebruiken)

https://powershellisfun.com

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:35

TheVMaster

Moderator WOS
Misschien dat het eens aan Google kunt vragen? Volgens mij moeten daar wel wat relevante antwoorden uit komen :+

We verwachten hier wel enige eigen inzet natuurlijk, misschien moet je het Algemeen Beleid nog eens doornemen? Er ontbreekt namelijk ook nogal een beetje informatie zeg maar...welk OS gebruikje, wat heb je zelf al geprobeerd?

[ Voor 6% gewijzigd door TheVMaster op 23-11-2009 18:43 ]