Vodafone - Gratis smsen in het Sinterklaasweekend

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Klanten van Vodafone kunnen in het Sinterklaasweekeinde gratis sms'en binnen Nederland. Het bedrijf betreurt de grote storing van een aantal dagen geleden en hoopt op deze manier de klanten tegemoet te komen.

De storing werd veroorzaakt doordat één van de vier netwerkknooppunten uitviel en het back-upsysteem het vervolgens ook niet deed. Veel klanten konden daardoor niet of nauwelijks bellen en sms'en. In Utrecht lag
zelfs het tramverkeer stil, omdat er geen communicatie tussen tram en verkeersleiding mogelijk was.

Bron: FOK.nl

Iemand die de voorwaarden kan vinden? Anders sms ik lekker iedereen uit m'n contactenlijst voor Sinterklaas =)

Kan ik van zaterdag 5 december 00.01 tot zondag 6 december 23.59 gratis smsen...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nja ach. Leuk. Maar heb toch al een onb sms blox :/

EDIT: :o Leuke handige stunt van VF, een weekend mensen laten wennen aan 1000x onb. sms blox. Zullen na dat weekend weer veel van die blox worden aangezet a 10 euro p/m. Heel slim VF, kassa! >:)

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2009 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-10 22:09
Tsjah.. ligt straks weer alles plat omdat iedereen zoveel smst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 22:58:
Hmm ik geen onbeperkte, wel sms-verdubbelaar, dus ik sms iedereen, vind 't best =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 11:52
Hier verloopt ie op 4 december :+ Gelukhebbertje dus O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:59
CLB schreef op zondag 22 november 2009 @ 23:03:
[...]

Hmm ik geen onbeperkte, wel sms-verdubbelaar, dus ik sms iedereen, vind 't best =)
Dat wordt dus dubbel onbeperkt smsen! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 20:33

Greebs

inert

Als gebaar voor deze storing bieden we daarom alle particuliere en zakelijke klanten een weekend gratis sms’en binnen Nederland aan van 5 december 0:00 uur tot 6 december 24:00 uur.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Vodafoneklanten kunnen 1 van deze 2 smsjes krijgen (abbo of prepaid)

Abbo: Beste klant, als gebaar voor de netwerk storing van 18 en 19 november verdubbelt vodafone de limiet van je zorgeloos sms blox in de maand december.

Prepaid: Beste klant, als gebaar voor de netwerk storing van 18 en 19 november biedt Vodafone je in December een gratis Zorgeloos SMS Blox aan.

Ik kreeg de sms om 17.33 en ik ben prepaid klant van Vodafone en gebruik al meer dan 1 jaar Zorgeloos SMS waar ik 10 euro voor betaal voor 1000 smsjes per maand.

Nette compensatie van Vodafone toch? Ik heb zowat die hele dag niet kunnen smsen en de dag erop ging het wel maar moest ik 5 keren opnieuw op verzenden drukken.

Edit: schijnbaar moet tijdens de storing je Zorgeloos SMS Blox aan hebben gestaan om 1 van deze 2 compensaties te krijgen.

De anderen zonder de Blox mogen blijkbaar alleen het sinterklaasweekend (5 en 6 dec) gratis smsen, die hebben er wat minder voordeel bij.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2009 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

neuh .. ik loop oa storing, een paar gratis smsjes die ik kan doen waar ik zowiezo een pesthekel aan heb maken het heen en weer gejouw, verloren tijd c.q. geld bij lange na niet goed

btw het komt me bijna spammerig over ,,

[ Voor 17% gewijzigd door Fish op 23-11-2009 21:17 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:43
Heb nog geen smsje gehad iig (abbo). Maar wat hebben de meeste mensen nou aan smsen? Mensen die veel smsen hebben al een blox, en voor mij zal het hooguit 6 smsjes opleveren...nou joepie. Ik zeg mijn abbo iig op maar dat heb ik direct na de storing al gedaan iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 20:33

Greebs

inert

Dit is dan alleen voor mensen die ook daadwerkelijk die Blox aan hadden staan ten tijde van de storing denk ik, zo'n sms heb ik namelijk niet mogen ontvangen. Beetje jammer want mij gratis laten sms'en kost ze minder dan al die grootverbruikers gratis laten sms'en maar oke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik heb ook nog geen sms'je gehad, maar je verhaal is wel onvolledig.

Klanten die al een SMS-blox hebben krijgen een verdubbeling (abo) of één maand gratis (prepaid). Overige klanten kunnen in het weekend van 5 en 6 december gratis sms'en van 5-12 0.00 tot 6-12 24.00 uur.

Vind het eigenlijk best nog een karige compensatie. Vervelendste vond ik dat ik niet kon bellen en gebeld worden, voor sms vond ik e-mail een hele geschikte vervanger.

[ Voor 23% gewijzigd door Cadezo op 23-11-2009 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cadezo, ik heb de TS ff aangepast, hopenlijk klopt het zo wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:50:
Cadezo, ik heb de TS ff aangepast, hopenlijk klopt het zo wel?
Niet aankomend weekend, maar het weekend daarop: 5 -6 december.

[ Voor 3% gewijzigd door Cadezo op 23-11-2009 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cadezo schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:55:
[...]

Niet aankomend weekend, maar het weekend daarop: 5 -6 december.
Waar ben ik toch met mijn hoofd?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Heb de sms vandaag inderdaad ook gehad. Verdubbeling van mijn Blox. Joepie!!
Ik heb deze blox alleen omdat ik redelijk veel sms maar op deze manier zeker weet dat ik nooit over mijn tegoed zal geraken. Laat mij eens hooguit 600 sms´jes per maand sturen. Nu mag ik er ipv van 1000, 2000 sturen... Ik zie het voordeel niet helemaal voor mij hier ;)

2000 sms'jes.... 65 sms'jes per dag :| ik voorzie een zeer rooskleurige periode voor alle fysiotherapeuten :p

[ Voor 13% gewijzigd door Switchie op 23-11-2009 22:10 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoef zelf geen beltegoed kopen voor de maand december om die 1000 smsjes te kopen, de prepaidklanten met zorgeloos sms hebben dus het meest voordeel uit de compensatie als ik dit alles zo lees. Een verdubbeling van die 1000 smsjes zou ik niet willen, ik bedoel, waarom zou ik meer dan 1000 smsjes willen versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Zie hier niets raars aan hoor...

5 december 0:00u, betekent gewoon het begin van de dag op 5 december.
6 december 24:00u is het einde van de dag op 6 december.

Als er 6 december 0:00 had gestaan, was het 's ochtends vroeg geweest, dus had je maar 1 dag gratis kunnen sms-en

>:)

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Leuke actie maar als compensatie slaat het kant noch wal vind ik.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:53
De zorgeloos sms blox wordt ook een maand extra verlengt heb ik al vernomen. Geld dit ook voor onder ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-10 22:16
Bor de Wollef schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:26:
Leuke actie maar als compensatie slaat het kant noch wal vind ik.
Als je bedenkt dat een sms vrijwel niks voorsteld in verhouding tot het dataverkeer van een gesprek dan is dit inderdaad een vrij kosteloze compensatie. Goeie test van het netwerk, dat wel. Want ja, het is gratis, dus men zal het doen ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Twee topics over deze actie zijn gemerged. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Arnout schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:30:
[...]

Als je bedenkt dat een sms vrijwel niks voorsteld in verhouding tot het dataverkeer van een gesprek dan is dit inderdaad een vrij kosteloze compensatie. Goeie test van het netwerk, dat wel. Want ja, het is gratis, dus men zal het doen ook. ;)
Er zal zeker gebruik van worden gemaakt echter hebben veel mensen nu ook al ontzettend veel sms tegoed / bundels etc. Ook bij zakelijke accounts denk ik dat het gebruik nog wel eens mee zal vallen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
  • Laatst online: 15:53
Is er ook al onder ons nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoel je met onder ons? Kijk ff of het antwoord op je vraag hieronder staat?:
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:08:
De Vodafoneklanten kunnen 1 van deze 2 smsjes krijgen (abbo of prepaid)

Abbo: Beste klant, als gebaar voor de netwerk storing van 18 en 19 november verdubbelt vodafone de limiet van je zorgeloos sms blox in de maand december.

Prepaid: Beste klant, als gebaar voor de netwerk storing van 18 en 19 november biedt Vodafone je in December een gratis Zorgeloos SMS Blox aan.

Ik kreeg de sms om 17.33 en ik ben prepaid klant van Vodafone en gebruik al meer dan 1 jaar Zorgeloos SMS waar ik 10 euro voor betaal voor 1000 smsjes per maand.

Nette compensatie van Vodafone toch? Ik heb zowat die hele dag niet kunnen smsen en de dag erop ging het wel maar moest ik 5 keren opnieuw op verzenden drukken.

Edit: schijnbaar moet tijdens de storing je Zorgeloos SMS Blox aan hebben gestaan om 1 van deze 2 compensaties te krijgen.

De anderen zonder de Blox mogen blijkbaar alleen het sinterklaasweekend (5 en 6 dec) gratis smsen, die hebben er wat minder voordeel bij.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2009 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:31:
[mbr]Twee topics over deze actie zijn gemerged.[/] :)
Titel klopt zo met deze 2 nieuwtjes niet meer.

Vodafone compenseert vodafoneklanten nav storing (klinkt beter)

of zo. Mijn nieuwtje gaat niet zozeer om de sinterklaasweekend maar ook om de andere compensatie van verdubbelen smstegoed of gratis blox voor 1 maand....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:03
Vind het maar een matige compensatie voor bedrijven/diensten die plat gegelgen hebben tijdens deze storing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termi schreef op maandag 23 november 2009 @ 23:32:
Vind het maar een matige compensatie voor bedrijven/diensten die plat gegelgen hebben tijdens deze storing.
wat had jij dan willen zien? Misschien geldt voor hun een andere compensatie dat (nog) niet naar buiten is gebracht? Maar nogmaals, wat had jij voor compensatie willen zien voor bedrijven en diensten die plat gelegen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07

EDIT: :o Leuke handige stunt van VF, een weekend mensen laten wennen aan 1000x onb. sms blox. Zullen na dat weekend weer veel van die blox worden aangezet a 10 euro p/m. Heel slim VF, kassa! >:)
Toen ik ff met de klantenservice moest bellen wezen ze daar idd op!

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
net ff een triplepost weggehaald

[ Voor 91% gewijzigd door thijsje66 op 25-11-2009 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Termi schreef op maandag 23 november 2009 @ 23:32:
Dit is ook meer voor particulieren bedoeld. Ik denk dat bedrijven die echt grote schade hebben geleden contact opnemen met VF of naar de rechter gaan.
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 23:19:
[...]

Wat bedoel je met onder ons? Kijk ff of het antwoord op je vraag hieronder staat?:

[...]
Hij bedoelt Vodafone Onder Ons, zoiets heeft t-mobile ook, volgens mij kan je dan met de hele familie onbeperkt bellen. Kan je ook een onbeperkte belbundel aanschaffen 8)7 ...

[ Voor 32% gewijzigd door thijsje66 op 25-11-2009 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:19
Ze hebben bij mij de zorgeloze sms blox verdubbelt :) nu kan ik 2000 smsjes versturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
En dat lukt je ook?????
Lukt me echt nooit. Heb je soms een qwerty toetsenbord op je telefoon? Anders ben je non-stop aan het sms'en ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharvinz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-08 13:57
thijsje66 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:48:
En dat lukt je ook?????
Lukt me echt nooit. Heb je soms een qwerty toetsenbord op je telefoon? Anders ben je non-stop aan het sms'en ;) .
Ik stuur gemiddeld 45smsjes per dag dus 20meer zou niet echt een probleem vormen:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
ik heb het net ff uitgerekend, het is echt best een matige compensatie. Als je om de drie minuten een sms zou sturen (nacht meegerekend) kom je uit op 1000 sms'jes. Zonder nacht is het nog veel meer, dus eigenlijk heb je er niets aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me hilarisch als nu tijdens het weekend het netwerk weer op zijn gat ligt. Ben benieuwd wat ze dan cadeau doen met kerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-10 18:17
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 17:18:
Lijkt me hilarisch als nu tijdens het weekend het netwerk weer op zijn gat ligt. Ben benieuwd wat ze dan cadeau doen met kerst.
Ja, dan roepen ze zeker 'je mag een gegeven paard niet in de bek kijken'. :+

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Laatst online: 09-08 11:59
Prutsers bij Vodafone. De enige twee smsjes van vandaag die van belang waren (de andere drie waren dat niet) willen NIET verstuurd worden. Allemaal omdat die iedereen gratis mag smsen -> misbruik door anderen -> mijn paar smsjes komen niet aan.

(om het even in een kader te plaatsen: ik heb vandaag mijn dag niet en dit erbij is helemaal vervelend. Dus vat mijn ervaring niet TE negatief op...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:34

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Je bent niet de enige. Twee Vriendinen van me kunnen zelfs niet eens meer bellen ... Dan mag SMSen wel gratis zijn maar als ze de dienst niet kunnen garanderen dan kunnen ze beter hun klanten op een andere manier compenseren toch ? Nu kunnen ze helemaal niks :D

[ Voor 51% gewijzigd door Daan_ op 06-12-2009 11:52 ]

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
Háh, sinterklaas weekend voorbij. En m'n blox is plots weg. Handig!... Krijg je iets, is het na een weekend gratis smsen weg.. Dan maar mailen O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanaf vandaag ook in ene geen Vodafone Blox meer, terwijl ik die zou krijgen van Vodafone ter compensatie tot 30 december.
Hebben jullie dan hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

exact zelfde probleem..

mijn sms blox is sinds vandaag opeens inactive .. terwijl ik zeker geen 1000 smsjes hebt verstuurd..

gaat goed met vodafone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-10 16:32

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Lekker bezig inderdaad daar bij voda, ik ga nu echt overwegen naar een andere provider over te stappen want de goedkoopste zijn ze ook niet bepaald.

Ik heb trouwens helemaal vergeten me suf te smssen dit weekend :( :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik heb geen sms blox,dus kan het bij mij niet controleren,heb me wel vermaakt met sms-en dit weekend met mijn broertje (ook vodafone) en nog een aantal anderen.verder geen problemen gehad met bellen of sms-en :) heb er een stuk of 300 gestuurd ofzo,evenveel als in 1 jaar ofzo :P bel meestal namelijk.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
BGB4rn schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:01:
Lekker bezig inderdaad daar bij voda, ik ga nu echt overwegen naar een andere provider over te stappen want de goedkoopste zijn ze ook niet bepaald.

Ik heb trouwens helemaal vergeten me suf te smssen dit weekend :( :P
Achja. Ik heb op dit moment 2000 smsjes gekregen van Vodafone. Hebben ze smsjes te veel daar?

*104# om te checken hoeveel je er hebt.. (prepaid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Vast wel. Ik heb iig wat mensen gespamd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Yeps er zijn wat problemen met smsjes wat ik heb begrepen van ks dat het bekent is en zsm wordt opgepakt.
Pagina: 1