[Boot Camp] Blauw scherm onder Windows 7

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timelezzzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Nu ongeveer een jaar in het bezit van mijn Imac 24" en werkte altijd perfect met vista icm bootcamp.
Onlangs windows 7 ultimate aangeschaft, vista partitie verwijderd en windows 7 schoon geinstalleerd.

Dit werkte enige tijd perfect, alleen krijg ik nu zeer regelmatig een blauw scherm met geheugen dump/crash, vervolgens start de mac op in het macos, als ik vervolgens opnieuw opstart en weer kies voor windows 7 start hij wel probleemloos op.

Zijn er meer die dit probleem kennen, of misschien een oplossing hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ondanks dat het op een Mac is, kun je nog steeds gebruik maken van de Windows - Howto's and Guides, met name Windows XP en 2000 BSOD guide. Daarnaast is een 'blauw scherm' is wel erg algemeen. Kun je misschien vertellen wat de fout is die er op dat blauw scherm staat?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timelezzzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Beetje late reactie, ik dacht dat ik er vanaf was,, maar helaas de melding kwam telkens zo snel dat ik het niet kon opschrijven.. Nu heb ik hem:

" IRQL NOT LESS OR EQUAL "

Als ik op internet ga zoeken een bekende, iets te maken met nvidia drivers als ik het goed begrepen heb.
Ik heb de drivers van snow leopard cd wel foutloos kunnen installeren in windows 7, en hij werkt verder ook perfect.