• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023
heeft 1 van jullie ervaring met PDAIR.com

het is een Amerikaans bedrijf dat hoesjes voor de HTC maakt.

ik hoop dat jullie iets weten.
Ik wil weten als dit bedrijf betrouwbaar is ?
Hoelang dat dit product in Nederland is wat je heb bestelt
Dit bedrijf ben ik tegengekomen op deze forum bij Accessoires voor de HTC HD2
Die hebben een zeer mooi tasje daar voor en hoe is de kwaliteit van het product

alvast bedankt.

[ Voor 45% gewijzigd door 323 op 23-11-2009 12:44 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-01 15:37

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hey,

Dit behoort in ieder geval niet in Telecommunicatie, ondanks dat het om een accessoire voor een mobiel gaat.

Ik move dit topic naar Shopping Forum.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• 323
oke is goed dat je dat doet ik wist het niet

Verwijderd

Hoi,

kun je wellicht je OP nog even uitbreiden via de edit-knop? Het is mij nogal onduidelijk wat je wilt weten. Gaat het je erom of de site/het bedrijf betrouwbaar is of om de kwaliteit van de producten? Of wil je weten hoe lang het duurt voordat producten in NL aankomen? Of nog iets anders. Verder ben ik ook wel benieuwd hoe je aan dit adres komt en welke ervaringen je al bent tegen gekomen/waar je naar andere ervaringen hebt gezocht...

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• 323

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Hoelang het duurt, voordat het spul in NL is, weet ik niet, maar de kwaliteit is in ieder geval prima, een mede-forumlid van Esato (koopt elke paar maanden de nieuwste smartphone :)), gebruikt al jaren PDAIR-cases, tot volle tevredenheid.

Verwijderd

Ik ben wel blij met ze. Al meerdere hoesjes voor phones en Acer AspireOne gehaald. Is echt mooi spul, prijs valt mee en de afhandeling/reactie/verzending is vlot. Uiteraard moet het van ver komen, maar ik heb alle drie bestellingen binnen 14 dagen binnengekregen.
Pagina: 1