Verwijderd

Topicstarter
Sinds januari 2009 heb ik een Panasonic LCD TX32LX85. Deze vertoont al vanaf het begin backlight bleeding. Aanvankelijk dacht ik dat het zo hoorde, maar op aangeven van een vriend kwam ik erachter dat het eigenlijk een fabricagefout is. Inmiddels begin ik me er behoorlijk aan te ergeren, vooral tijdens het gamen en bij donkere scenes in films.

Afbeeldingslocatie: http://img69.imageshack.us/img69/5690/imgp0176r.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img682.imageshack.us/img682/7974/imgp0179.jpg

Vreemd genoeg verschilt de bleed per keer..ik vermoed dat het afhangt van de tijd dat de tv aanstaat. Eerst zit de bleed namelijk alleen rechtsonder, maar dan wel heel duidelijk. Na enige tijd wordt het minder, maar wordt het linksonder/half juist veel erger.

Overigens heb ik zojuist ook een handvol stuck pixels ontdekt:
1x groen aan de rand van m'n scherm, 1x groen in het midden van m'n scherm
1x blauw in het midden van m'n scherm
1x rood in het midden van m'n scherm
1x paars in het midden van m'n scherm
Dit heeft niks te maken met mn bleeding probleem, maar het draagt niet bij aan het kwaliteitsniveau van de tv.

Mijn vraag aan jullie: In hoeverre is mijn klacht gegrond? Is het echt 'erg genoeg' om een garantieclaim te doen?

Volgens de servicemedewerker van Panasonic kunnen ze het niet repareren en doen ze er verder niks mee. Lijkt me volgens mij niet helemaal geldig. BCC stelt voor om m'n tv op te laten halen, zodat ze ernaar kunnen kijken. Dan ben ik 'm 2 tot 6 weken kwijt. Bovendien heb ik geen idee wat ze dan van plan zijn, want Panasonic houdt vol dat het geen defect is.

Ben erg benieuwd naar jullie reacties.

Groeten,

Justin

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2009 20:12 ]

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-02 11:00
Neen, dit probleem is fors en moet verholpen worden.

Bel Panasonic en zorg dat je het serienummer hebt opgeschreven. Dan hoor je meteen of je recht hebt op de reparatieservice aan huis.
Als je m in een winkel hebt gekocht dan heb je die sowieso.

Panasonic stuurt dan een monteur naar je huis en die zal kijken of die het probleem kan fixen of dat t toestel moet worden omgeruild.

Laat ff weten hoe het afloopt.