Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CoD5] Can't create profile

Pagina: 1
Acties:

• Rudy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-06-2024
Dag Tweakers.net :)
Ik heb een cd-key gekocht voor Call of Duty 5 World at War via de welbekende websites.
Nu heb ik dus een image + patches van het internet geplukt, en deze geïnstalleerd. Mijn legale key ingevoerd enz.

Echter als ik nu Call of Duty 5 World at War op start, krijg ik de melding dat ik een profiel moet maken om online te kunnen. Zodra ik daar iets in vul, en op accept klik, dan krijg ik weer de melding dat ik een profiel moet maken.

Ik ben hier al een uur mee bezig geweest (player data verwijderd, active.txt aangepast, enz.) Zo'n beetje alles geprobeerd wat ik kon vinden op het internet. Helaas is het probleem niet weg gegaan.
Ik draai Windows 7 ultimate 64 bit.

Heeft iemand dit probleem ook gehad? Zo ja, hoe los je dit op.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:51
http://www.nickkusters.co..._Default_Profile_Fix.aspx

Werkte bij mij perfect.

Mag ik trouwens vragen waar je de key hebt gekocht? Ik heb hem via onlinekeystore.com gekocht gisteren, met PayPal

• Rudy
g2play, tijdje geleden al.

Maar om hier nou iets voor aan te gaan schaffen vind ik een beetje overdreven, ook al is het 1 euro.
Er moet toch wel een manier zijn.

Edit: Het is me al gelukt :)
Ik heb de $$$ map ge-renamed, en in active.txt bewerkt (de juiste naam in gezet) en nu werkt het :)

Edit2: Mag toch geen slotje op.
Als ik het spel opstart, hoef ik geen profiel te kiezen maar staat standaard op degene die ik had gemaakt.
Alleen als ik nu op online klik, moet ik weer een profiel maken en zit ik in hetzelfde loopje

[ Voor 128% gewijzigd door Rudy op 22-11-2009 21:30 ]

• ThinkPad
Die site is een beetje onoverzichtelijk zie ik.

Het programmaatje is gewoon gratis, de source code kost 0,99

Het bestand heet: NKCSSCOD5WAWPF.zip

Ergens op die pagina staat "Click here to request the download file." en als je op "here" klikt dan moet je je e-mailadres invullen en dan krijg je een linkje via de mail :)

• Rudy
Ah oké.

Deze doet in feite hetzelfde als wat ik hierboven deed denk ik.

Ik kan hier mee wel een profiel maken, maar niet online spelen.

• Rudy
Ordinaire bump :)

• ThinkPad
Je hebt niet toevallig een vage crack ofzo erop gezet? (Crack van een andere versie op je 1.6 versie gezet) ofzo?

Ik heb namelijk hetzelfde (CoD5 gedownload, en key via internet).

Ik heb alle oude meuk die ik nog van CoD5 had verwijderd, en toen opnieuw geinstalleerd.

Wel een no-cd crack erop gezet (omdat ik immers geen CD heb). Ik kon toen gewoon spelen :)

• Rudy
Nee, ik kan wel gewoon spelen.

Het gaat mij om een online profiel, zodat ik de master server list kan raadplegen e.d.
Die kan ik niet maken.

Een een fix is niet nodig voor MP, alleen voor SP.
Pagina: 1