windows 7 'Game mode' Aero uitschakelen?*

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivorlandon
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 09:20
Hoi allemaal :)

Als ik GTA IV open in windows 7, schakelt hij niet over op de game mode. Hoe zou ik dit handmatig moeten doen? Of waar kan ik instellen dat hij vanzelf overgaat op game mode als ik het spel open?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Windows 7 heeft helemaal geen speciale game mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivorlandon
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 09:20
Als ik normaal een spel open, schakelt hij terug naar een basis thema, wat niet zoveel vraagt van de videokaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Bedoel je soms een profiel in je energie schema?
Windows 7 zelf heeft inderdaad geen game mode.
rogierweb schreef op zondag 22 november 2009 @ 18:22:
Als ik normaal een spel open, schakelt hij terug naar een basis thema, wat niet zoveel vraagt van de videokaart
Dan is dat spel vast niet Windows 7 compatible, lijkt me niet dat ie schakelt naar een ander thema om je videokaart te ontlasten.

[ Voor 64% gewijzigd door JBS op 22-11-2009 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Waarschijnlijk draai je dat spel dan in 16 bits modus. De Aero themes vereisen 32 bits kleurdiepte op alle aangesloten schermen.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:48
Maar wat is nu eigenlijk het probleem? Je spel reageert traag en toen kwam je er na onderzoek uit dat Aero nog actief was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:06

kronolith

[EDIT]

Dat zijn oude waarschijnlijk oude games. Als ik GTA:SA open switcht windows 7 ook automatisch naar het Basic theme. Waarom weet ik niet, misschien omdat SA niet met dx10 of 9 werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

There is no such thing as Game Mode.

Je kan natuurlijk wel zelf een specifiek aantal settings verzamelen en een hardware profile aanmaken waar je wat optimalisaties in verwerkt, maar wat jij beschrijft is dat je spel Aero uitzet.
Kan je net zo goed zelf doen namelijk - en de melding is ook wel op te zoeken via Google dan heb je zelfs nog de echte naam ook.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1