Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

GTA savefiles My documents reloaden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar dagen terug Windows 7 geïnstalleerd en ik had een backup gemaakt van de savefiles map in Mijn documente/RockstarGames/GTA IV.
Maar het lukte met niet om de oude savefiles in de nieuwe GTA installatie te gebruiken. Na wat googlen kwam ik erachter dat je savefiles in C:/Username/Local settings/ Application Data blabla staan. Aleen daar heb ik dus geen backup van gemaakt, Weet iemand of ik nog wat kan met de oude savefiles uit Mijn documenten?

Michiel.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:03

The_Worst

Unox

Nee, daar kan je niks mee. In de mijn documenten worden volgens mij alleen de videobestanden opgeslagen. Mij is hetzelfde overkomen. :(

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• BlueLed
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-11 16:31
Nee dat kan niet. Je save games staan inderdaad op de door jou genoemde locatie. Als je ze niet meer daar hebt staan is het helaas pindakaas :+

Verwijderd

Topicstarter
maar waarom worden er dan savefiles aangemaakt in de Mijn Documenten mappen?

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-11 19:52
Je moet niet alleen backup maken van die Appdata map van Rockstar, maar ook van je Windows Live account. Daar wordt alles opgeslagen en dan kan hij die link maken tussen de savegames. Anders gaat het nog steeds niet werken..

Ik denk dat je nu opnieuw moet beginnen. Ik weet zo niet 1,2,3, een oplossing.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Misschien dat je met een recovery tool nog de nodige data terug kan krijgen? Wordt wel even zoeken dan maar zeker de moeite waar lijkt me ;)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• BlueLed
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-11 16:31
Switcherd schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:12:
Misschien dat je met een recovery tool nog de nodige data terug kan krijgen? Wordt wel even zoeken dan maar zeker de moeite waar lijkt me ;)
En angezien je Win7 er ook al overheen gegooid hebt gaat recovery lastig worden, maar niet gegooid is altijd mis ;)

Verwijderd

Topicstarter
ja hij had automatisch al mn bestanden van XP onder Windows.old gezet maar ik dacht dat ik alle savefiles al had in de Mijn documenten map en toen alles weggegooid totdat ik GTA startte...
Mja ach overnieuw doen is ook geen straf

Verwijderd

Zoek op GTAForum.nl, de meeste mensen weten het wel :P

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:04:
maar waarom worden er dan savefiles aangemaakt in de Mijn Documenten mappen?
Een overblijfsel van GTA3 denk ik, en voor de video's die je maakt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 19:47:
ja hij had automatisch al mn bestanden van XP onder Windows.old gezet maar ik dacht dat ik alle savefiles al had in de Mijn documenten map en toen alles weggegooid totdat ik GTA startte...
Mja ach overnieuw doen is ook geen straf
Bevindt deze locatie C:/Username/Local settings/ Application Data blabla zich niet in die Windows.old map?
Of bedoel je met "toen alles weggegooid" dat je die Windows.old map hebt weggegooid?

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Verwijderd

Topicstarter
Marzman schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 21:01:
[...]

Een overblijfsel van GTA3 denk ik, en voor de video's die je maakt.
Videos wel ja maar heb geen eens GTA 3 op mn Pc gehad.

En de hele Windows.old map is inderdaad weggegooid.
Pagina: 1