Mijn vriendin moet voor haar werk het rooster kunnen bekijken in een Microsoft Outlook Webmail omgeving.
Echter als je de site benadert in Safari, zie je het volgende:

Haar werkgever zegt dat de site alleen goed te bekijken is via IE.
Dan zou je een vergrootglaasje moeten zien zoals hieronder te zien is:

Hierdoor schijn je meer info over een agenda-item te kunnen krijgen. Toevoeging: je kan dan ook zoeken op bijvoorbeeld "naam" zodat snel te zien is wanneer je staat ingeroosterd.
Als ik nu in Safari via de Gebruikersagent aangeef me te willen voordoen als IE 8, blijft de site op "Bezig met laden..." staan.
Andere sites worden wél normaal weergegeven.
Is er een andere browser die dit aan zou kunnen? Firefox en Camino bieden geen oplossing.
Heb namelijk geen zin om m'n oude PC weer aan te moeten sluiten, alleen hiervoor...
Echter als je de site benadert in Safari, zie je het volgende:
Haar werkgever zegt dat de site alleen goed te bekijken is via IE.
Dan zou je een vergrootglaasje moeten zien zoals hieronder te zien is:

Hierdoor schijn je meer info over een agenda-item te kunnen krijgen. Toevoeging: je kan dan ook zoeken op bijvoorbeeld "naam" zodat snel te zien is wanneer je staat ingeroosterd.
Als ik nu in Safari via de Gebruikersagent aangeef me te willen voordoen als IE 8, blijft de site op "Bezig met laden..." staan.
Andere sites worden wél normaal weergegeven.
Is er een andere browser die dit aan zou kunnen? Firefox en Camino bieden geen oplossing.
Heb namelijk geen zin om m'n oude PC weer aan te moeten sluiten, alleen hiervoor...
[ Voor 6% gewijzigd door TimmieN op 23-11-2009 08:31 ]