Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Van Vista Home Premium Naar Vista Ultimate

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views

• DR.V
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:22
Hallo,

Ik heb meerdere vragen m.b.t het overstappen van vanaf Windows Vista Home Premium naar Windows Vista Ultimate .
Hier komen ze:
1. Verlies ik data als ik een upgrade doe?
2. Word mijn laptop langzamer als ik een upgrade doe?
3. Moeten drivers opnieuw worden geïnstalleerd?
4. Worden de Windows instellingen gereset zoals bijvoorbeeld die van schermbeveilliging?

Specs mochten die nodig zijn:

Manufacturer:
ASUSTeK Computer Inc.
Processor:
Intel® Core™2 Duo CPU T5450 @ 1.66GHz (2 CPUs), ~1.7GHz
Memory:
3GB RAM
Hard Drive:
250GB
Video Card:
ATI RADEON XPRESS 200M Series

Ik hoop dat iemand hier antwoord op kan geven.

Alvast bedankt
Mvg, DR.V

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

DR.V schreef op zondag 22 november 2009 @ 18:01:
Ik heb meerdere vragen m.b.t het overstappen van vanaf Windows Vista Home Premium naar Windows Vista Ultimate .
Hier komen ze:
4. Worden de Windows instellingen gereset zoals bijvoorbeeld die van schermbeveilliging?
1) Backup, backup, backup. Heb ik al gezegd dat je een backup moet maken?
2) Misschien
3) Misschien
4) Misschien

Waarom zou je upgraden?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10 18:19
Als je dan toch besluit een nieuw OS te nemen, stap dan gelijk over op Windows 7.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

DR.V schreef op zondag 22 november 2009 @ 18:01:
Hallo,

Hier komen ze:
Wedervraag: wat heb je zelf tot nu toe uitgezocht aan mogelijkheden om je spullen en instellingen over te zetten of gewoon zelfs bewaard te houden?

Er zitten sowieso al een aantal standaard features in Windows waar je een deel van je vragen mee kan afvangen, iets waar MS zelf natuurlijk op de gemiddelde Windows Help pagina al over zal beginnen.

Daarom denk ik ook dat het verstandiger is dat je eerst even begint met je eigen research te doen en niet gelijk klakkeloos een topic te openen. Als je dan een concrete vraag hebt of manier A of B handiger zou zijn met tool X of wie daar ervaring mee heeft zullen we echt niet te beroerd zijn om je te helpen.

Maar zomaar zonder enige merkbare inzet zoals in je huidige topicstart: da gaat 'm niet worden, vandaar dat je topic toch dicht gaat.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.