Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Slecht Bluetooth signaal

Pagina: 1
Acties:

• Thijmenlob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-08 16:01
Ik heb sinds afgelopen week een nieuwe headset gekocht namelijk de JBL Reference 610. Dit is een draadloze bluetooth headset die er deels voor gemaakt is met ipods te werken. Ik ben ook in het bezig van een iphone gs en daar werkt hij perfekt mee, hij vind hem snel en werkt super. Geluid is top, signaal is top.
Nu wil ik hem ook gebruiken voor de PC als headset dus ik heb een bluetooth ontvanger gekocht, namelijk de Sitecom CN-516. Het aansluiten en vinden van elkaar is heel makkelijk maar het signaal valt af en toe weg.
Als ik muziek luister via bijv itunes dan hoor ik soms gewoon 1-2 seconden even niks terwijl hij wel gewoon normaal doorspeeld. Hier uit kan ik dus concluderen neem ik aan dat mijn bluetooth adapter niet optimaal is.
Aangezien hij via de bluetooth van mijn iphone en de bijgeleverde dongle van JBL wel goed werk.
Is er een mogelijkheid het signaal te versterken en dan op zo'n manier dat hij niet meer weg valt, aan extra meters bereik heb ik namelijk niets. Of is deze bluetooth adapter gewoon niet helemaal goed kwalitatief gezien?

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen

Groetjes Thijmen

• Thijmenlob
Ik wil er nog even bij vermelden dat ik verder geen bluetooth apparaten zoals toetsenbord en muis gebruik.
Alleen die headset gebruikt bluetooth

• Sanch
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-11 08:54
Sitecom is niet echt een merk als je het hebt over kwaliteit, mja het zou wel moeten werken. Vraagje waarom gebruik je die JBL dongle niet?

• Thijmenlob
Aan die JBL dongle zit alleen aansluiting voor een ipod aan en niet usb.
Zou het met een asus dongle beter gaan?