Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb sinds 2 dagen een HTC toucht pro 2 en wil graag deze telefoon heel lang mooi houden qua scherm en eventueel omlijsting.
Nu heb ik enkele vraagjes die jullie wellicht voor mij kunnen beantwoorden.

1. Bij welke screenprotector blijft het touch scherm het gewoon goed doen (dat je zeg maar weinig van de protector merkt?)

2. Ik had voor mijn nokia n95 8gb de InvisibleSHIELD deze vond ik persoonlijk erg goed. Maar nu heeft de nokia n95 geen touchscherm en de HTC wel, nu denk ik dat als ik de InvisibleSHIELD koop voor de HTC dit erg stroef werkt op het touch scherm. Iemand ervaringen ?? Zelf heb ik al wel enkele ervaringen hierover gelezen en het verschilt nogal.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Marianne

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-09 16:29

musicer

Press any key to continue....

Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 14:45:
Hallo allemaal,

Ik heb sinds 2 dagen een HTC toucht pro 2 en wil graag deze telefoon heel lang mooi houden qua scherm en eventueel omlijsting.
Nu heb ik enkele vraagjes die jullie wellicht voor mij kunnen beantwoorden.

1. Bij welke screenprotector blijft het touch scherm het gewoon goed doen (dat je zeg maar weinig van de protector merkt?)

2. Ik had voor mijn nokia n95 8gb de InvisibleSHIELD deze vond ik persoonlijk erg goed. Maar nu heeft de nokia n95 geen touchscherm en de HTC wel, nu denk ik dat als ik de InvisibleSHIELD koop voor de HTC dit erg stroef werkt op het touch scherm. Iemand ervaringen ?? Zelf heb ik al wel enkele ervaringen hierover gelezen en het verschilt nogal.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Marianne
Ik heb zelf goede ervaring met de screenprotectors van: http://www.devilpower.nl/
Ik weet niet of ze hier ook een HTC touch pro 2 protector is , maar altijd het kijken waard.

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:27
Ik heb erg goede ervaringen met het Zagg InvisibleShield full body voor de HTC Touch HD.

De eerste twee weken werkt het iets stroever, maar daarna voel je het niet meer.