Heb een paar maanden geleden uit het niets een foutmelding gekregen op mijn photosmart all-in-one. Op het schermpje staat er Scannerdefect : kan niet scannen of kopieren. Heb dus daarna de hp helpdesk gebeld, bleek dat mijn printer geen garantie meer had. Kreeg de optie om zelf voor de kosten te betalen of dat ik een nieuwe printer moest kopen. Heb dit aanbod afgewezen aangezien me printer net een maand buiten de garantie kapot ging. Heb hierna niet meer gescanned, dit was gelukkig niet nodig de afgelopen maanden. Helaas nu wel, maar zit dus met een kapotte scanner.
Mijn vraag dus, heeft er iemand hier ook ervaring mee gehad? Zo ja, is dit zelf op te lossen? Voor zover ik kan zien loopt de scanner een beetje vast. Weet iemand hoe ik de scanner uit elkaar kan halen om het probleem nader te bekijken?
Met vriendelijke groet,
IseT
Mijn vraag dus, heeft er iemand hier ook ervaring mee gehad? Zo ja, is dit zelf op te lossen? Voor zover ik kan zien loopt de scanner een beetje vast. Weet iemand hoe ik de scanner uit elkaar kan halen om het probleem nader te bekijken?
Met vriendelijke groet,
IseT