ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Verwijderd
Je hele systeem is goed uitgebalanceerd. Je kunt het beste een tijdje wachten totdat hij in het geheel te traag voor jouw is en dan een nieuwe kopen.
Verwijderd
Helemaal mee eens; kheb zelf ook n P3 500 (okee, wel met 384MB), maar voor de rest ook met n GeForce1, bla, bla. Werkt nog goed genoeg en ik zou alleen upgraden nu als je geld teveel hebt.Op maandag 05 maart 2001 13:37 schreef wieikke het volgende:
Je hele systeem is goed uitgebalanceerd. Je kunt het beste een tijdje wachten totdat hij in het geheel te traag voor jouw is en dan een nieuwe kopen.
Zou ook wachten, 1-2 jaartjes.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
systeem is gewoon perfect... Alleen nu het lekker goedkoop is, zal ik je aanbevelen wat 133 MHZ geheugen te kopen iets van 256 extra ofzo... kan nooit kwaad... bij mij wel :-) me syst. crashte.,
Verwijderd
Euhm een jaartje, hooguit. Maar inderdaad nu niets veranderen. Hoogstens een beetje memOp maandag 05 maart 2001 15:17 schreef FrankGuthrie het volgende:
Zou ook wachten, 1-2 jaartjes.
Je kan het best gaan upgraden wanneer je systeem niet meer helemaal doet wat je wilt (als het dus te langzaam is).
Ik heb ook een goed uitgebalanceerd systeem en wat extra geheugen kan nooit kwaad.
Ik zat gelijk al een half jaar na deze computer: Ik wil een Radeon!, maar eerst maak ik mijn GeForce 2 MX lekker op tot dat hij geen spellen meer kan spelen in 1024X768
Dan doe ik een hardnekkige upgrade zodat ik weer een tijdje mee kan:).
Maar als je iets wil upgraden, moet je je proc, mobo en geheugen vervangen naar een mooie AMD Atlhon T-Bird systeem.
Veel succes...
Ik heb ook een goed uitgebalanceerd systeem en wat extra geheugen kan nooit kwaad.
Ik zat gelijk al een half jaar na deze computer: Ik wil een Radeon!, maar eerst maak ik mijn GeForce 2 MX lekker op tot dat hij geen spellen meer kan spelen in 1024X768
Dan doe ik een hardnekkige upgrade zodat ik weer een tijdje mee kan:).
Maar als je iets wil upgraden, moet je je proc, mobo en geheugen vervangen naar een mooie AMD Atlhon T-Bird systeem.
Veel succes...
Pagina: 1