Toon posts:

Peg kabel past niet op Videokaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hij wil er niet in hoewel het op het gezicht wel de juiste kabel lijkt.. Lijkt wel alsof de 2 rijen (van 3) te dicht op elkaar zitten. Ook zijn de pinnetjes van het kabeltje een beetje verbogen toen ik het uit de verpakken hield. Van iemand overgenomen op dit forum maar wil hiermee overigens niets suggereren.

Afbeeldingslocatie: http://i10.photobucket.com/albums/a102/ApoJapo/1-8.jpg

bvd

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-05 16:12

Haan

dotnetter

Als ik zo de foto bekijk, is dat inderdaad de goede kabel en moet ie gewoon passen. Misschien een beetje heen-en-weer wrikken?

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:05

Pinjataaa

Hit me!

Harder drukken en de kabels achter de connector bij elkaar drukken, zodat ze niet meer scheef zitten..
Dat heb je ook wel eens bij voedings kabels.

Verwijderd

Topicstarter
Na inderdaad hard drukken is die er in ieder geval in gegaan. Echter maar een klein stukje. Ook vind ik het overigens raar dat er in het kabeltje 1 pin mist (zie afbeelding openingspost en dan de middelste van de onderste rij).

Afbeeldingslocatie: http://i10.photobucket.com/albums/a102/ApoJapo/IMG_0070.jpg

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Het is allemaal net even te onduidelijk voor ons om goed te kunnen zien welke vorm niet goed is. Vergelijk eens met een goeie kabel (online foto kan ook).
En welke voeding en grafische kaart gaat het om? Misschien zijn er meer mensen met dit probleem.

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-05 15:59
Is toch normaal, probeer terwijl je duwt dat klepje eens naar onder te duwen, dat zou het iets vergemakkelijken.

• FastPinguin
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-04 20:05
Het klopt dat die pin niet aanwezig is. Volgens mij is het echt de goede :S

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-05 21:51

SaN

metalen dingetjes in die kabels zitten vaak scheef. Met hard drukken kan je het kapot maken. Je moet eerst zorgen dat al die dingetjes recht zitten.

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 23:50
Die kabel is in ieder geval goed (is al vaker gezegd, maar meer mensen is meer zekerheid). Een of meer van de pinnetjes zitten dus niet goed. Dat kan zowel aan de stekker als aan de kaart-kant zijn.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Pagina: 1