Toon posts:

Vraagje over de toekomst

Pagina: 1
Acties:
  • 275 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,
Ik had een vraagje over de Intel Core i7 voor socket 1156. Ik heb gezien dat er een 870 versie voor is maar voor de socket 1366 is er een Extreme versie gaat erin de nabije toekomst een ook Extreme versie voor de socket 1156 komen zo ja hoe snel? ik wil binnenkort me pc gaan upgrade en me ogen loeren op de 870 maar als er binnen 3-4 maanden een Extreme komt neem ik die uiteraard.

alvast bedankt mvg

Thingis

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Is volgens mij nog niet bekend, als dat wel zo is dan zou google het wel weten. Van alle series van core2 en core i7 zijn tot nu toe extreme's uitgebracht dus die zullen ongetwijfeld komen, ook op s1156. Die gaat ook ongetwijfeld drie keer zo duur zijn als gangbare processoren als de 860 die nauwelijks trager zijn dus tenzij je te veel geld hebt zou ik een extreme dan ook niet aanraden ;)

O ja, aangezien je extreme's wilt, je wilt er dus mee gaan overklokken? Een goedkoper model komt met een OC waarschijnlijk net zo ver...

[ Voor 15% gewijzigd door bwerg op 22-11-2009 12:52 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online

M2M

medicijnman

bwerg schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:51:
Is volgens mij nog niet bekend, als dat wel zo is dan zou google het wel weten. Van alle series van core2 en core i7 zijn tot nu toe extreme's uitgebracht dus die zullen ongetwijfeld komen, ook op s1156. Die gaat ook ongetwijfeld drie keer zo duur zijn als gangbare processoren als de 860 die nauwelijks trager zijn dus tenzij je te veel geld hebt zou ik een extreme dan ook niet aanraden ;)
en zelfs als je veel geld had zou ik het investeren in een fatsoenlijke (water)koeling + een les overclocken :).

-_-

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het enige dat er mer zekerheid te zeggen is is dat er wat snellers gaat komen.
Wanneer en wat er gaat komen kan niemand met zekerheid zeggen.
Omdat koffiedik kijken geen zin heeft gaat dit topic op slot.

Dit topic is gesloten.