Toon posts:

Incident met beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

ik probeer mijn gegevens van de beeldscherm op te halen, maar ik kwam erachter dat er geen gegevens zijn weergegeven in; dxdiag
bureuablad->eigenschappen->instellingen->geavanceerd-> tabje adapter/beeldscherm
Everest ulitmate edition

ik heb verscheidene keren van dell.com de driver voor chipset software utility en G965 graphic controller gedownload en geinstalleerd, maar nog geen resultaat tot nog toe.

Kunnen jullie me hierbij helpen, zodat dit weer goed staat?

ik heb een win xp home edition
Dell dimension DM061 intel R

Verwijderd

Waarschijnlijk maakt dit niets uit, het zal een standaard beeldscherm zijn die door de Windows drivers gewoon goed geïnstalleerd is. Je hebt immers beeld.

Je zou de site van Dell kunnen bekijken voor eventuele (nieuwere) drivers.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan bijvoorbeeld mijn pc ook niet op de slaapstand zetten dit was eerder niet het geval.

en bedankt voor je snelle reactie

[ Voor 16% gewijzigd door Edmin op 22-11-2009 10:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
*knip* Gebruik de edit-knop

[ Voor 82% gewijzigd door Edmin op 22-11-2009 10:50 ]

Verwijderd

Dat kan te maken hebben met energie instellingen, echter betwijfel ik nu zo of dat al in XP aanwezig was..

Indien je op start klikt, dan "uitschakelen". Dan volgt het keuzemenu met Stand-by, Afsluiten en Herstarten. Druk nu op de SHIFT-toets en je zult zien dat de Stand-By optie verandert in Slaapstand!

Verwijderd

Topicstarter
nee er gebeurt niets.

Ik was 2 weken terug ofzo mijn instellingen voor het beeldscherm kwijt. Ik kon de schermresolutie niet veranderen. Ik heb toen drivers proberen te downloaden en hij was weer goed. Maar toen kwam ik er dus achter dat de slaapstand het niet meer deed; en volgens sommige internetpagina's had dit te maken met de juiste driver..? ik heb dit toen dus ook nagekeken in dxdiag en de eigenschappen van het bureaublad maar ook niet.

• V1ncam
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-12-2021
Kan dat niet via de site van dell? De juiste driver downloaden bedoel ik, of kijken welk beeldscherm bij jouw systeem zit.
Pagina: 1