Ik heb zo'n koeler op mijn chipset gezet en nu is mijn cpu temp van 35 naar 30 gedaald, deze trekt mooi heel wat lucht weg van de cpu!! aanrader dus!!
Geef aub ff wat meer info:
- Welk mobo?
- Welke Chipset cooler (blue orb)?
- Welke CPU?
- Verbeterde stabiliteit?
- Foto's ?
- Welk mobo?
- Welke Chipset cooler (blue orb)?
- Welke CPU?
- Verbeterde stabiliteit?
- Foto's ?
Verwijderd
Ik sluit me aan bij de vorige spreker..
(heb ik het goed als ik vermoed dat het een slot a AMD is..?)
GO ChUcKie GO !!
(heb ik het goed als ik vermoed dat het een slot a AMD is..?)
GO ChUcKie GO !!
Dan was je luchtstroom niet erg best blijkbaar. Je 'koelt' dus nu je chipset met de warme lucht van de processor begrijp ik? Dit omdat je zegt dat de chipset koeler de lucht bij je processor weghaalt
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Ik wil ook een blorb op mijn Abit KT7A chipset proppen, maar meer omdat dat std ding zo'n herrie maakt
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Het gaat inderdaad om een amd slot a 900@1000 (fsb 112) Met een simpel koelertje op de chipset (half vestopt onder de cpu)
asus k7M mobo
asus k7M mobo
Verwijderd
Aangezien je de Vcore nog niet hebt aangepast met een GFD, zal'ie nog wel hoger kunne, maar jah, dan zal je de CPU ook beter moeten koelen.
Ik zou hem lekker zo houden, is toch mooi zo..? GFD+beter CPU koeler wordt weer een hoop geld anders.. ik zou er een harde schijf of CDbrander of video kaart voor kopen... of beter speakers, geluidskaart..monitor...
Ik zou hem lekker zo houden, is toch mooi zo..? GFD+beter CPU koeler wordt weer een hoop geld anders.. ik zou er een harde schijf of CDbrander of video kaart voor kopen... of beter speakers, geluidskaart..monitor...
Verwijderd
past die erop dan??Op maandag 05 maart 2001 11:37 schreef GarBaGe het volgende:
Ik wil ook een blorb op mijn Abit KT7A chipset proppen, maar meer omdat dat std ding zo'n herrie maakt
Weet ik niet. Maar proberen kan altijd. Bovendien wordt de blorb verkocht als "chipset / videokaart kewler". Zou dus moeten kunnen...Op maandag 05 maart 2001 11:46 schreef limp_bizkit het volgende:
past die erop dan??
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Verwijderd
k*t ik heb net mijn gf2 + blue orb ingepakt...(heb hem verkocht) en ga hem nu niet meer open maken.. anders had ik het wel ff gechecked....
als je een secc2 cpu hebt kun je echt nooit een blue orb er op zetten.. pas nooit
hee bruut, dan kan ik daar mijn tnt2 ultra cooler wel op rossen, op die tnt2 ultra zit nu een dikke vette ssocket7 cooler 
wolsinknick -> weet jij waar je bios updates voor de k7m kunt vinden, heb hem namenlijk ook (gekocht bij funprice) maar ik kan nergens knappe info vinden omdat asus zich er voor schaamt ofzo
wolsinknick -> weet jij waar je bios updates voor de k7m kunt vinden, heb hem namenlijk ook (gekocht bij funprice) maar ik kan nergens knappe info vinden omdat asus zich er voor schaamt ofzo
openkat.nl al gezien?
Verwijderd
Hiero denk ik voor de officiele biossen ftp://ftp.asus.com.tw/pub/ASUS/mb/slota/Op maandag 05 maart 2001 14:25 schreef killercow het volgende:
....
En hier voor de beta biossen ftp://ftp.asus.com.tw/pub/ASUS/beta/mb/
Pagina: 1