Momenteel ben ik wat aan het testen met PHP & MySQL.
Ik heb een Windows Server 2008 draaien met daarop IIS7.
Nu heb ik PHP 5.2.11 geinstalleerd. En MySQL versie 5.4.3.
Ook heb ik PHPMyAdmin geinstalleerd, echter krijg ik wanneer ingelogd de volgende foutmelding:
Uw PHP MySQL bibliotheek versie 5.0.51a verschilt van uw MySQL-server versie 5.4.3. Dit kan onvoorspelbaar gedrag veroorzaken.
(de API version)
Ook MySQL 5.1.41 de versie voor 5.4.3 gaf dezelfde foutmelding.
Ik heb uiteindelijk de nieuwe versie van PHP 5.3.1 geinstalleerd echter werkte toen PHPmyAdmin helemaal niet meer. Het beeld bleef wit wanneer ik hem probeerde te benaderen.
Ik heb op internet gezocht en sommige zeggen dat het een bug is die niet op te lossen is.
Of je moet een oudere MySQL versie installeren. Maar ik wil graag een van bovenstaande versies installeren.
En niet met nog oudere versies gaan werken.
Het is dus alleen die melding. Verder draait PHP, MySQL en PHPmyAdmin perfect.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb een Windows Server 2008 draaien met daarop IIS7.
Nu heb ik PHP 5.2.11 geinstalleerd. En MySQL versie 5.4.3.
Ook heb ik PHPMyAdmin geinstalleerd, echter krijg ik wanneer ingelogd de volgende foutmelding:
Uw PHP MySQL bibliotheek versie 5.0.51a verschilt van uw MySQL-server versie 5.4.3. Dit kan onvoorspelbaar gedrag veroorzaken.
(de API version)
Ook MySQL 5.1.41 de versie voor 5.4.3 gaf dezelfde foutmelding.
Ik heb uiteindelijk de nieuwe versie van PHP 5.3.1 geinstalleerd echter werkte toen PHPmyAdmin helemaal niet meer. Het beeld bleef wit wanneer ik hem probeerde te benaderen.
Ik heb op internet gezocht en sommige zeggen dat het een bug is die niet op te lossen is.
Of je moet een oudere MySQL versie installeren. Maar ik wil graag een van bovenstaande versies installeren.
En niet met nog oudere versies gaan werken.
Het is dus alleen die melding. Verder draait PHP, MySQL en PHPmyAdmin perfect.
Heeft iemand hier ervaring mee?